Kjedelig med dårlig vær her er det virkelig vår i dag!
Kjempekjedelig. Laver ned utenfor. Drømmer om vår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med dårlig vær her er det virkelig vår i dag!
Det skjønner jeg er det lett å få seg dagjobb med det du er utdannet som?Blir glad bare jeg får meg en dag jobb slik at det ikke går utover tiden med M [emoji4]
Meg og deg har væl haft de finaste været idag hoppas på flera Sånna dagarSkikkelig kontraster på været i dag, noen har vårstemning og sol, andre har masse snø og vinter! Norge[emoji173]
Meg og deg har væl haft de finaste været idag hoppas på flera Sånna dagar
Ja får hoppas de blir några fina dagarDet ser faktisk ikke så verst ut på yr, så kanskje vi er heldige! Fortjener det også, har ikke akkurat vært mye fint vær i 2017..!
Nja, jeg er utdannet barnevernpedagog, og eneste er vel saksbehandler i barnevernet, men har ikke lyst til å jobbe med det i samme kommune som jeg bor og det er en utfordrende jobb psykisk, tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben når jeg dro hjem [emoji53] håpet nå er å kanskje kunne søke på en stilling i en barnehage for eksempel eller innenfor skole [emoji4] men er åpen for det meste bare jeg kan jobbe dag [emoji4][emoji106] om det så er noe heeeelt annet jeg må gjøre [emoji4]Det skjønner jeg er det lett å få seg dagjobb med det du er utdannet som?
Åja. Ja, det tror jeg er en psykisk tung jobb! En venninne av meg er også barnevernspedagog og hun jobber som ped.leder i barnehage. Men hun har måtte skrive under kontrakt om at hun bygger på utdanningen sin de neste fem årene for å kunne beholde stillingen.Nja, jeg er utdannet barnevernpedagog, og eneste er vel saksbehandler i barnevernet, men har ikke lyst til å jobbe med det i samme kommune som jeg bor og det er en utfordrende jobb psykisk, tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben når jeg dro hjem [emoji53] håpet nå er å kanskje kunne søke på en stilling i en barnehage for eksempel eller innenfor skole [emoji4] men er åpen for det meste bare jeg kan jobbe dag [emoji4][emoji106] om det så er noe heeeelt annet jeg må gjøre [emoji4]
Har rydda. Vaskat klær, vart en tur på Fretex igjen . Hæmtat barnen i BHG. Legger L nå. Hører de 2 andra krangla og jenta delar ikke lekers hør eg ældste si
Vi har hentet pappa på flyplassen, lekt på lekeplassen i byen, spist lunsj på kafé og kjøpt vår/høstdress så nå er det avslapning, sosialisering med pappa og prøve å få skravlet litt
Yes det gjorde egFant du noe på Fretex i dag?
Yes det gjorde eg
En av tingen var sockerskålHva da? [emoji5]