Hva gjør du nå i bilder?

Slafern på sofaen, egentlig lyst til å sove men orker ikke reise meg grunnet halsbrann, ser på Derby matchen mellom Inter Milan og AC Milan (fotball om noen lurte:p)... Samboer er inter-fan, og svigerfar AC-fan. Viktig kamp å vinne for Inter, og for samboer (og meg for husfreden!) :D:hello2
image.jpg
 
Slafern på sofaen, egentlig lyst til å sove men orker ikke reise meg grunnet halsbrann, ser på Derby matchen mellom Inter Milan og AC Milan (fotball om noen lurte:p)... Samboer er inter-fan, og svigerfar AC-fan. Viktig kamp å vinne for Inter, og for samboer (og meg for husfreden!) :D:hello2
Vis vedlegget 113326
Her i huset er mannen Juventus fan, og han håper sterkt at Inter taper fordi han hater dem. Ja men du hater jo Milan også sier jeg, men tydeligvis er Inter verste fiende :p godt det er på iPad så jeg kan kose meg med min tv :)
 
ImageUploadedByBV Forum1429476024.275273.jpg
Nattpatruljen :)
 
Her i huset er mannen Juventus fan, og han håper sterkt at Inter taper fordi han hater dem. Ja men du hater jo Milan også sier jeg, men tydeligvis er Inter verste fiende :p godt det er på iPad så jeg kan kose meg med min tv :)
Ha ha, det er skikkelig rivalisering mellom Juve og Inter ja, må ikke tro mannen her i huset snakker pent om Juve, og tror hater ikke er sterkt nok ord når han snakker om Det laget :p
 
Ha ha, det er skikkelig rivalisering mellom Juve og Inter ja, må ikke tro mannen her i huset snakker pent om Juve, og tror hater ikke er sterkt nok ord når han snakker om Det laget :p
Nei, går mye i italienske banneord her når det er kamp haha :D
 
ImageUploadedByBV Forum1429505826.036311.jpg
Nettopp lagt meg igjen etter å ha sendt gubbe og barna ut.
 
Nei, går mye i italienske banneord her når det er kamp haha :D
Ja jeg er ganske glad kampene stort sett går etter leggetid til guttungen. Hvis ikke hadde hans italienske ordforråd blitt hakke krassere enn det er nå :p
 
Første dag i perm...skulle sove lenge...våkna jo av at gutta skulle klare seg selv for første gang...gubben lurte på hvor både ditt og datt var...så var det blæra da... Ja ja, opp og hoppe, kose seg med kaffe å se om en kan finne på noe tidsfordriv ;)

image.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1429531157.716058.jpgsitter ute i solen, laget meg kaffe for første gang på evigheter så skal ha meg en kopp og lese litt i fødselsboken
 
Ikke se på den fæle terrassen vår, den er skurt med middel for å få vekk gammel beis og skal beises på ny i år :p
 
ImageUploadedByBV Forum1429540630.291900.jpg
Nystelte føtter med vann får nyte solen for første gang siden september. Vennligst ikke bli blendet :D
 
Ha ha, vår ser like fæl ut :) Mannen skulle/burde/kunne ha gjort det denne uken, men ting tar tid:D
Ja her var han så ivrig når han skulle skuer vekk den gamle i fjor sommer men ikke fullt så ivrig til å ta på ny beis etter vi hadde malt hele huset to strøk og bygget garasje så SKAL tas i år, vurder faktisk gjøre det selv men er kanskje ikke det lurere høygravid med vondt bekken :p
 
Tok nettopp en dusj og nå slapper jeg av i senga litt før jeg må på beina igjen å lage mat!
image.jpg
 
Beina opp på nyvaskede dyner, mens gutta er hos naboen!
image.jpg
 
d67d677ff7f42f54cba5e3f14a45901a

Burde jo venta til mannen kom hjem å gjorde det, men når man kjeder seg og har en ny hylle.. Ja da får man være handy selv. Ryggen kommer til å hate meg for det! :p
 
Sitter i sola, noen som ser de.likbleke tærne mine bak magen? :cool::D

8b698d6ce5b94a6000bc972244dd4833
 
Back
Topp