Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i huset er mannen Juventus fan, og han håper sterkt at Inter taper fordi han hater dem. Ja men du hater jo Milan også sier jeg, men tydeligvis er Inter verste fiende godt det er på iPad så jeg kan kose meg med min tvSlafern på sofaen, egentlig lyst til å sove men orker ikke reise meg grunnet halsbrann, ser på Derby matchen mellom Inter Milan og AC Milan (fotball om noen lurte)... Samboer er inter-fan, og svigerfar AC-fan. Viktig kamp å vinne for Inter, og for samboer (og meg for husfreden!)
Vis vedlegget 113326
Ha ha, det er skikkelig rivalisering mellom Juve og Inter ja, må ikke tro mannen her i huset snakker pent om Juve, og tror hater ikke er sterkt nok ord når han snakker om Det lagetHer i huset er mannen Juventus fan, og han håper sterkt at Inter taper fordi han hater dem. Ja men du hater jo Milan også sier jeg, men tydeligvis er Inter verste fiende godt det er på iPad så jeg kan kose meg med min tv
Nei, går mye i italienske banneord her når det er kamp hahaHa ha, det er skikkelig rivalisering mellom Juve og Inter ja, må ikke tro mannen her i huset snakker pent om Juve, og tror hater ikke er sterkt nok ord når han snakker om Det laget
Ja jeg er ganske glad kampene stort sett går etter leggetid til guttungen. Hvis ikke hadde hans italienske ordforråd blitt hakke krassere enn det er nåNei, går mye i italienske banneord her når det er kamp haha
Ikke se på den fæle terrassen vår, den er skurt med middel for å få vekk gammel beis og skal beises på ny i år
Ja her var han så ivrig når han skulle skuer vekk den gamle i fjor sommer men ikke fullt så ivrig til å ta på ny beis etter vi hadde malt hele huset to strøk og bygget garasje så SKAL tas i år, vurder faktisk gjøre det selv men er kanskje ikke det lurere høygravid med vondt bekkenHa ha, vår ser like fæl ut Mannen skulle/burde/kunne ha gjort det denne uken, men ting tar tid