Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kattenest! Så smart! Regner med at det falt i smak jaVis vedlegget 111999
Koste oss på stranda i dag godt å komme seg litt ut når været tillater det. Nå ligger jeg utslått på sofaen mens mannen lager gravidvennlig tapas <3 Vis vedlegget 112000
Ja, det ligger en katt i babynestet! Hun har fått et eget kattenest så hun ikke skal røyte så mye i sofaen. Katten elsker det!
Vis vedlegget 111999
Koste oss på stranda i dag godt å komme seg litt ut når været tillater det. Nå ligger jeg utslått på sofaen mens mannen lager gravidvennlig tapas <3 Vis vedlegget 112000
Ja, det ligger en katt i babynestet! Hun har fått et eget kattenest så hun ikke skal røyte så mye i sofaen. Katten elsker det!
Der kom den, ja :/ min holder seg fremdeles inne, heldigvis. KondolererLigger i sofaen og ser på utovernavlen jeg fikk i kveld. Hater den like mye som jeg trodde jeg kom til å hate den...
Takk. Håper din holder seg inne lenge enda!Der kom den, ja :/ min holder seg fremdeles inne, heldigvis. Kondolerer
Hehe den forsvinner heldigvis da men ja må nok bare leve med den en stundTakk. Håper din holder seg inne lenge enda!
Jeg får lyst til å kutte den av. Æææsj! Må bare lære å leve med den.
Gjør det, gjør det, gjennomfør detSitte på BV - vurderar å ta av buksa
Vis vedlegget 112153
Gjør det, gjør det, gjennomfør det
Åååå nå fristet du megSVis vedlegget 112161 spist en halv vannmelon
Haha min ser ut som ei katteræv hater navle genereltLigger i sofaen og ser på utovernavlen jeg fikk i kveld. Hater den like mye som jeg trodde jeg kom til å hate den...