Hva gjør du nå i bilder?

Sitter i sola, noen som ser de.likbleke tærne mine bak magen? :cool::D

8b698d6ce5b94a6000bc972244dd4833
Haha så vidt :p
 
d67d677ff7f42f54cba5e3f14a45901a

Burde jo venta til mannen kom hjem å gjorde det, men når man kjeder seg og har en ny hylle.. Ja da får man være handy selv. Ryggen kommer til å hate meg for det! :p
Sånn er jeg å. Skal ha alt ferdig i går. Vær forsiktig :)
 
Fotbad - fotmassasje og semi-permenant på en søndag;)
image.jpg
 
Hva er semi-permanent?
Når jeg ser sånt så skulle jeg virkelig ønske at ting var søndagsåpent her i Norge.. :) kos deg masse :)
Helt enig der! Det skader ingen å holde åpent søndager også, og da mener ikke jeg alle butikker, men noen bør jo få lov til det!! Er jo mange som vil holde åpent!
Fikk tatt både pedikyr og manikyr idag. Semi permanent neglelakk holder i minst 3uker.. Tok det nå på føttene, og skal ta på hendene om en uke hvis jeg rekker:) føles så utrolig deilig!

image.jpg
 
d67d677ff7f42f54cba5e3f14a45901a

Burde jo venta til mannen kom hjem å gjorde det, men når man kjeder seg og har en ny hylle.. Ja da får man være handy selv. Ryggen kommer til å hate meg for det! :p
Veldig sprekt av deg;) fikk du montert den ferdig?
 
Jada! :) Men jeg konkluderte med at det ikke var en høygravidaktivitet :p
Kan jeg tenke meg! Bøying og lening av kroppen er jo ikke noe av det enkleste vi får gjort nå, og det slags arbeid trenger det.
Modig gjort av deg likevel:)
 
Helt enig der! Det skader ingen å holde åpent søndager også, og da mener ikke jeg alle butikker, men noen bør jo få lov til det!! Er jo mange som vil holde åpent!
Fikk tatt både pedikyr og manikyr idag. Semi permanent neglelakk holder i minst 3uker.. Tok det nå på føttene, og skal ta på hendene om en uke hvis jeg rekker:) føles så utrolig deilig!

Vis vedlegget 114400
Åja, litt sånn som shellac? Jeg tok shellac på tærne for en uke siden så nå er jo sommerføttene reddet :D men tør ikke ta på fingrene for jeg fikk høre at man ikke kan ha det pga en eller annen maskin som man kobler til fingeren under fødsel??
 
Åja, litt sånn som shellac? Jeg tok shellac på tærne for en uke siden så nå er jo sommerføttene reddet :D men tør ikke ta på fingrene for jeg fikk høre at man ikke kan ha det pga en eller annen maskin som man kobler til fingeren under fødsel??
Klar til neste runde med neglestelling?:D nå trenger mine føtter påfylling! Hendene er det ikke gjort noe med, verken før fødsel eller nå. Får ta det når jeg får tid;)
 
På farta igjen! På bussen til flyet som skal ta meg med til min mann:)
image.jpg
 
Klar til neste runde med neglestelling?:D nå trenger mine føtter påfylling! Hendene er det ikke gjort noe med, verken før fødsel eller nå. Får ta det når jeg får tid;)
Må man fylle på så ofte? Ja da er det vel på tide snart :) godt du passer på meg :D
Jeg skal i bryllup i morgen så jeg må egentlig kalle neglene mine i dag. Men jeg har jo ikke lakket siden september i fjor så jeg aner jo ikke om jeg er noe flink mer hehe
 
Back
Topp