Haha så vidtSitter i sola, noen som ser de.likbleke tærne mine bak magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så vidtSitter i sola, noen som ser de.likbleke tærne mine bak magen?
Sånn er jeg å. Skal ha alt ferdig i går. Vær forsiktig
Burde jo venta til mannen kom hjem å gjorde det, men når man kjeder seg og har en ny hylle.. Ja da får man være handy selv. Ryggen kommer til å hate meg for det!
Hva er semi-permanent?Fotbad - fotmassasje og semi-permenant på en søndag
Vis vedlegget 114368
Helt enig der! Det skader ingen å holde åpent søndager også, og da mener ikke jeg alle butikker, men noen bør jo få lov til det!! Er jo mange som vil holde åpent!Hva er semi-permanent?
Når jeg ser sånt så skulle jeg virkelig ønske at ting var søndagsåpent her i Norge.. kos deg masse
Veldig sprekt av deg fikk du montert den ferdig?
Burde jo venta til mannen kom hjem å gjorde det, men når man kjeder seg og har en ny hylle.. Ja da får man være handy selv. Ryggen kommer til å hate meg for det!
Jada! Men jeg konkluderte med at det ikke var en høygravidaktivitetVeldig sprekt av deg fikk du montert den ferdig?
Kan jeg tenke meg! Bøying og lening av kroppen er jo ikke noe av det enkleste vi får gjort nå, og det slags arbeid trenger det.Jada! Men jeg konkluderte med at det ikke var en høygravidaktivitet
Åja, litt sånn som shellac? Jeg tok shellac på tærne for en uke siden så nå er jo sommerføttene reddet men tør ikke ta på fingrene for jeg fikk høre at man ikke kan ha det pga en eller annen maskin som man kobler til fingeren under fødsel??Helt enig der! Det skader ingen å holde åpent søndager også, og da mener ikke jeg alle butikker, men noen bør jo få lov til det!! Er jo mange som vil holde åpent!
Fikk tatt både pedikyr og manikyr idag. Semi permanent neglelakk holder i minst 3uker.. Tok det nå på føttene, og skal ta på hendene om en uke hvis jeg rekker føles så utrolig deilig!
Vis vedlegget 114400
Klar til neste runde med neglestelling? nå trenger mine føtter påfylling! Hendene er det ikke gjort noe med, verken før fødsel eller nå. Får ta det når jeg får tidÅja, litt sånn som shellac? Jeg tok shellac på tærne for en uke siden så nå er jo sommerføttene reddet men tør ikke ta på fingrene for jeg fikk høre at man ikke kan ha det pga en eller annen maskin som man kobler til fingeren under fødsel??
Må man fylle på så ofte? Ja da er det vel på tide snart godt du passer på megKlar til neste runde med neglestelling? nå trenger mine føtter påfylling! Hendene er det ikke gjort noe med, verken før fødsel eller nå. Får ta det når jeg får tid