Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veit ikke helt.. tror kanskje det er måten lillegutt ligg på :/ igår fikk æ nesten ikke i mæ mat heller - er vel en medvirkende årsak det også
Så kjedelig :/ Håper det blir en bedre dag idag
Sovnet vel en times tid senere.. Så kjedelig med alle disse vondtene :/ Første svangerskap elsket jeg å være gravid og hadde nesten ingen plager, mens nå får jeg liksom alt :/ Kvalmen har plutselig kommet tilbake også Teller ned til lillebror kommet nå altså!
Vi chillern på kontoret før jobb
Tusen takk fått den av mamma til jul! Tror den kommer fra cubusÅh, elsker genseren din.
Den er god den der, men er alt som du sier. Og tok myyye lenger tid i microen.Har prøvt meg på brownie i kopp/Skål. Usikker på resultatet smaken er jo grei, men er jo bare en seig gugge på samme tid. Til tross for at jeg hadde den mye lenger totalt i microen enn hva oppskriften sa. Men dekker sjokoladesuget jeg hadde vertfall
Den er god den der, men er alt som du sier. Og tok myyye lenger tid i microen.
Bare laget det 2 ganger, men ble sånn som du beskriver begge gangene. var godt med vaniljesaus da men ble kanskje litt "rar" i magen av det.Men blir den klissete gugge uansett? Hadde den i 3 min i stedet for 1,5 min. Var det og for lite kanskje? Noe i midten hadde blitt mer tørt, men da og hard og merkelig. virka ikke rett det heller. Men er første gang jeg har prøvt å lage på sånn måte så vet jo ikke hva å forvente
Bare laget det 2 ganger, men ble sånn som du beskriver begge gangene. var godt med vaniljesaus da men ble kanskje litt "rar" i magen av det.
Sikkert veldig god med is også vil jeg tro HeheÅhhhh, vaniljesaus. Hvorfor tenkte jeg ikke på det :-O har jo faktisk det i kjøleskapet. Med mindre den har gått ut på dato nå da hehe. Jeg tenkte på at is hadde vært godt på, men hadde ikke is
Får ikke helt sove, så ligger og ser på den skvulpende magen.... Skikkelig aktivitet der inne, og jeg mistenker at det er hodet som skaper kulen på høyre side.