Hva gjør du nå i bilder ? :)

ImageUploadedByBV Forum1422545316.461709.jpg

Rushtid og kollektivt. Gleder meg til å bli så svær at folk tilbyr meg å sitte. Verker i mitt stakkars skranglebekken! :(

Sovnet vel en times tid senere.. Så kjedelig med alle disse vondtene :/ Første svangerskap elsket jeg å være gravid og hadde nesten ingen plager, mens nå får jeg liksom alt :/ Kvalmen har plutselig kommet tilbake også :( Teller ned til lillebror kommet nå altså!

Litt det samme her. Jeg elsket å gå gravid sist og skjønte ikke hvordan folk kunne synes det var så fryktelig. Dengang hadde jeg kun bekkenløsning, nå har jeg det pluss en enorm trøtthet som har vart siden starten. MEKTIG lei av å være gravid nå, altså.

Har prøvt meg på brownie i kopp/Skål. Usikker på resultatet :-P smaken er jo grei, men er jo bare en seig gugge på samme tid. Til tross for at jeg hadde den mye lenger totalt i microen enn hva oppskriften sa. Men dekker sjokoladesuget jeg hadde vertfall :-P

Vedlegg

• 1422568656680.jpg
    1422568656680.jpg
    64,6 KB · Visninger: 80
Har prøvt meg på brownie i kopp/Skål. Usikker på resultatet :-P smaken er jo grei, men er jo bare en seig gugge på samme tid. Til tross for at jeg hadde den mye lenger totalt i microen enn hva oppskriften sa. Men dekker sjokoladesuget jeg hadde vertfall :-P
Den er god den der, men er alt som du sier. Og tok myyye lenger tid i microen.

Den er god den der, men er alt som du sier. Og tok myyye lenger tid i microen.

Men blir den klissete gugge uansett? Hadde den i 3 min i stedet for 1,5 min. Var det og for lite kanskje? Noe i midten hadde blitt mer tørt, men da og hard og merkelig. virka ikke rett det heller. Men er første gang jeg har prøvt å lage på sånn måte så vet jo ikke hva å forvente :-)

Får ikke helt sove, så ligger og ser på den skvulpende magen.... :P Skikkelig aktivitet der inne, og jeg mistenker at det er hodet som skaper kulen på høyre side. :P

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1422576336.749636.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1422576336.749636.jpg
    102,2 KB · Visninger: 90
Men blir den klissete gugge uansett? Hadde den i 3 min i stedet for 1,5 min. Var det og for lite kanskje? Noe i midten hadde blitt mer tørt, men da og hard og merkelig. virka ikke rett det heller. Men er første gang jeg har prøvt å lage på sånn måte så vet jo ikke hva å forvente :-)
Bare laget det 2 ganger, men ble sånn som du beskriver begge gangene. :) var godt med vaniljesaus da;) men ble kanskje litt "rar" i magen av det.

Bare laget det 2 ganger, men ble sånn som du beskriver begge gangene. :) var godt med vaniljesaus da;) men ble kanskje litt "rar" i magen av det.

Åhhhh, vaniljesaus. Hvorfor tenkte jeg ikke på det :-O har jo faktisk det i kjøleskapet. Med mindre den har gått ut på dato nå da hehe. Jeg tenkte på at is hadde vært godt på, men hadde ikke is :-P

Åhhhh, vaniljesaus. Hvorfor tenkte jeg ikke på det :-O har jo faktisk det i kjøleskapet. Med mindre den har gått ut på dato nå da hehe. Jeg tenkte på at is hadde vært godt på, men hadde ikke is :-P
Sikkert veldig god med is også vil jeg tro :) Hehe

prøver å få i meg frokost.. ikke frokostmenneske kjenner jeg :( resten havna i søpla og nå er jeg mer kvalm enn da jeg starta!
tror jeg må snakke med jordmor om dette :/

Vedlegg

• 1422599983115.jpg
    1422599983115.jpg
    49 KB · Visninger: 79
Back
Topp