Hva gjør du nå i bilder ? :)

Nerde meg med online spill. Age of conan :-)

Vedlegg

• 1422390141075.jpg
    1422390141075.jpg
    43,3 KB · Visninger: 60
Så heldig du er! :) Jeg har litt lyst å få tak i det jeg også, men gidder ikke bruke penger på det akkurat nå. Har fått alle spillene til søsteren min da hun gikk over til sims4, så da blir det til at jeg holder meg til treeren. ;)
Er det mye annerledes med 4? :)
Det skjønner jeg, er ganske dyrt enda i og med at det er så nytt enda :-/ Men, alt er forandret, tok meg noen dager å sette meg inn i det :-P Men liker det veldig godt da :-D

Siden jeg ikke orker å gjøre noe nyttig og husmoraktig ikveld, så blir det Sims. :p Jeg ryddet tross alt kjøkkenet og vasket kjøkkenbenken igår, pluss at jeg tok ut og inn av vaskemaskina idag. Det får holde. :p
Vis vedlegget 100805
Spilte mye the sims før, men det var sims 1 og 2 da, men vet du om man må ha de første sims-spillene for å legge inn sims 3 og 4 å spille det? eller kan jeg bare begynne rett på sims 3 uten å ha de gamle installert? Har vurdert å begynne med the sims igjen :-)

Spilte mye the sims før, men det var sims 1 og 2 da, men vet du om man må ha de første sims-spillene for å legge inn sims 3 og 4 å spille det? eller kan jeg bare begynne rett på sims 3 uten å ha de gamle installert? Har vurdert å begynne med the sims igjen :-)

Sims er jo kjempegøy, da! :D
Neida, en må ikke ha de tidligere spillene. :) Har du sims 3 liggende eller må du kjøpe? Hvis du må kjøpe så ville jeg gått for sims 4. Det er sikkert litt dyrere, da, men da har en det nyeste. :P

Sims er jo kjempegøy, da! :D
Neida, en må ikke ha de tidligere spillene. :) Har du sims 3 liggende eller må du kjøpe? Hvis du må kjøpe så ville jeg gått for sims 4. Det er sikkert litt dyrere, da, men da har en det nyeste. :p
Har ikke spilt the sims på sikkert 6-7 år så det er lenge siden sist for å si det sånn, og hadde alle spillene i sims 1 og 2 (manglet bare ett par påbyggingspill på de begge ellers hadde jeg alle), men finner de ikke nå:-P og ja det er kjempe gøy å spille the sims, og har vurdert såå lenge nå om å begynne med det igjen, men blir bare så avhengig :-P Har hverken sims 3 eller sims 4 så, men tror nok jeg begynner med sims 3 også kjøper jeg heller sims 4 etterhvert :-) må visst til byen i morgen for å handle the sims ja :-D haha!

Har ikke spilt the sims på sikkert 6-7 år så det er lenge siden sist for å si det sånn, og hadde alle spillene i sims 1 og 2 (manglet bare ett par påbyggingspill på de begge ellers hadde jeg alle), men finner de ikke nå:-P og ja det er kjempe gøy å spille the sims, og har vurdert såå lenge nå om å begynne med det igjen, men blir bare så avhengig :-P Har hverken sims 3 eller sims 4 så, men tror nok jeg begynner med sims 3 også kjøper jeg heller sims 4 etterhvert :-) må visst til byen i morgen for å handle the sims ja :-D haha!

Ok. :)
Hehe, ja, det er ekstremt avhengighetsskapende. :P Klokken bikker nesten midnatt, men man "skal bare, skal bare". :P Jeg begynte å spille litt før jul etter sikkert etter et godt års pause, men så kan jeg plutselig miste lysten i en uke eller to, men så begynner jeg pån igjen. ;)
Kos deg med Sims-shopping imorgen. :P

Ok. :)
Hehe, ja, det er ekstremt avhengighetsskapende. :p Klokken bikker nesten midnatt, men man "skal bare, skal bare". :p Jeg begynte å spille litt før jul etter sikkert etter et godt års pause, men så kan jeg plutselig miste lysten i en uke eller to, men så begynner jeg pån igjen. ;)
Kos deg med Sims-shopping imorgen. :p
Hehe, håper ikke jeg blir like avhengig av det som jeg var før :-P Og vet veldig godt hvordan det er med "skal bare, skal bare" for var helt lik selv da jeg spilte før :-P men det er jo så gøy da, også slipper jeg å mase på at kjæresten min skal bli ferdig med å spille fifa for nå kan jeg også spille, hihi :-) håper bare de har det første sims 3 spille da for nå fikk jeg veldig lyst å spille det i morgen :-P :-)

Hehe, håper ikke jeg blir like avhengig av det som jeg var før :-P Og vet veldig godt hvordan det er med "skal bare, skal bare" for var helt lik selv da jeg spilte før :-P men det er jo så gøy da, også slipper jeg å mase på at kjæresten min skal bli ferdig med å spille fifa for nå kan jeg også spille, hihi :-) håper bare de har det første sims 3 spille da for nå fikk jeg veldig lyst å spille det i morgen :-P :-)

Får håpe de har det. :)
Her er mannen også fornøyd med at jeg har Sims. Han foreslår gjerne at jeg kan spille slik at han kan se Top Gear eller spille Skyrim på PS3. ;) Vi er jo bare så romantiske! :P Vi sitter i det minste i samme rom, da. :P

Får håpe de har det. :)
Her er mannen også fornøyd med at jeg har Sims. Han foreslår gjerne at jeg kan spille slik at han kan se Top Gear eller spille Skyrim på PS3. ;) Vi er jo bare så romantiske! :p Vi sitter i det minste i samme rom, da. :p
Hehe, her blir kjæresten min også veldig glad for at jeg skal begynne med the sims igjen for da kan han spille fifa :-P men vi også sitter i samme rom da :-)

Jeg er har sims 4 :D

Ser på byggearbeiderne og venter på jordmortime om 15 min..

Vedlegg

• 1422434701831.jpg
    1422434701831.jpg
    50,2 KB · Visninger: 54
Back
Topp