Da satser jeg på at det var en engangshendelsehar vært borti det en gang men da varte det "bare" i 15min så gjorde ikke noe med det.. har ikke kjent noe etter det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser jeg på at det var en engangshendelsehar vært borti det en gang men da varte det "bare" i 15min så gjorde ikke noe med det.. har ikke kjent noe etter det heller
Tror jeg må kjøpe melk og spise frokostblanding istedet.. selv om jeg ikke blir helt god i magen av mye melk.. meen må jo ha mat
har heldigvis time til jm på onsdag
Da satser jeg på at det var en engangshendelse
Har du prøvd med ristetbrød, kan hjelpe. Jeg syntes det med en kopp te kan hjelpe litt på matlysten. Håper du finner noe som hjelper på matlysten iallefallTror jeg må kjøpe melk og spise frokostblanding istedet.. selv om jeg ikke blir helt god i magen av mye melk.. meen må jo ha mat
har heldigvis time til jm på onsdag
Jeg tok meg polarbrød med smør og brunost på nettopp. Kunne det ha fristet?
Har du prøvd med ristetbrød, kan hjelpe. Jeg syntes det med en kopp te kan hjelpe litt på matlysten. Håper du finner noe som hjelper på matlysten iallefall
Har vært å handla, og kom over halv pris på rød pris salg! Ble hele 15 kr for disse tilsammen på Kapphal(greier ikke å skrive det riktig med gravidhjernen akkurat nå
Wow NiceVis vedlegget 101471 mannen overrasket meg med bedside crib i dag!
Så koselig;D flinke mannfolk liker vi!Vis vedlegget 101471 mannen overrasket meg med bedside crib i dag!
Nei det var latterlig, var ikke klar over salg på salg greia før jeg kom til kassen, og tenkte jeg skulle spørre om d var køddoioi for ett kupp!
mye salg her også.. men ikke såå billig