Hva gjør du nå i bilder ? :)

ImageUploadedByBV Forum1428912792.317001.jpg sitter å håper at hevelsen og smertene i hendene kan bli litt mindre, så jeg kan klare å lukke den. Så jeg kan klare å dusje og ordne meg litt.Mer enn dette klarer jeg ikke å få den igjen... Håper SÅ jeg slipper å gå over tiden altså, pga vannet i kroppen. Så smertefult.

Spinalbedøvelsen/epiduralen..
Jeg fikk spinalhodepine sist. Det var det jævligste jeg har opplevd. Be om at de setter en blood patch på deg. (Tar blod fra armen og inn i hulerommet i ryggen) etter noen timer kjenner du bedring :) håper for din del at du slipper å gå sånn lenge! Ble 4 dager på meg sist, men aldri et sekund bedre:/

Jeg fikk spinalhodepine sist. Det var det jævligste jeg har opplevd. Be om at de setter en blood patch på deg. (Tar blod fra armen og inn i hulerommet i ryggen) etter noen timer kjenner du bedring :) håper for din del at du slipper å gå sånn lenge! Ble 4 dager på meg sist, men aldri et sekund bedre:/
Det ble gjort igår. Bedre, men fortsatt plaget. Ny blodpatch vurderes imorra dersom jeg ikke er bedre.

ImageUploadedByBV Forum1428935249.383037.jpg

Har nettopp puttet baconsurret svin indrefilet fylt med hvitløk, kremost, cheddar, krydder og pesto i ovnen :) skal lage søtpotetpomfri til :)

Gubben fortjener et ordentlig måltid når han kommer hjem i dag siden han har vært på farten siden kl seks, og det kan være det siste jeg lager på en stund :-)

Back
Topp