Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh.. Akkurat den sittegruppen jeg ønsker meg!Sittegruppa og paviljong ferdig!!!
Den er verdt hver eneste krone! Så komfortabel å sitte i!Ååh.. Akkurat den sittegruppen jeg ønsker meg!
Kan jeg tenke meg! :-D skal ha når lottoen går igjennom på lørdagDen er verdt hver eneste krone! Så komfortabel å sitte i!
Åååå, skulle ønske eg kunne ha sjokolade.. Men får berre endå meir sure oppstøt av d...Neida, er ikke glad i sjokolade i det hele tatt...
Vis vedlegget 111110
Den er verdt hver eneste krone! Så komfortabel å sitte i!
Åååå, skulle ønske eg kunne ha sjokolade.. Men får berre endå meir sure oppstøt av d...
Kjenner følelsen har gått på ein smell eller to og angra bittert etterpå eg og.. Men det var nydelig godt, hvertfall den lille stunda før oppstøta komTrasig. :/ Typisk at akkurat det man liker gir en ubehag. I svangerskapet fikk jeg halsbrann av prim, men trosset det fordi det var så godt med prim på rundstykker. Angret etterpå.
Kjenner følelsen har gått på ein smell eller to og angra bittert etterpå eg og.. Men det var nydelig godt, hvertfall den lille stunda før oppstøta kom
Hvordan gikk det?legen.. vente på svar ifht om jeg har uvi.. da vet jeg iallefall hva kynnerene kommer av..!
Hvordan gikk det?
Får håpe de får gitt deg no ordentlig greier så du blir kvitt dritten denne gangen!!"urinen var ikke helt ren nei.." var svaret jeg fikk så er igrunn ikke helt sikker mn regner med de forrige tablettene ikke tok knekken på uvi'en
ny legetime kl 14.20
Får håpe de får gitt deg no ordentlig greier så du blir kvitt dritten denne gangen!!
Da får vi se positivt på det, og tenke at ting er på gangdet var visst ikke uvi.. men noe som kunne ligne på hvite blodlegmer..- aner ikke hva det vil si men var visst ikke noe farlig! skulle sende inn til dyrking bare for å være sikker.. såå da var det nok modning/masrier jeg hadde i natt