Hva gjør du nå i bilder ? :)

Åååå, skulle ønske eg kunne ha sjokolade.. Men får berre endå meir sure oppstøt av d... :(

Trasig. :/ Typisk at akkurat det man liker gir en ubehag. I svangerskapet fikk jeg halsbrann av prim, men trosset det fordi det var så godt med prim på rundstykker. Angret etterpå. :P

Trasig. :/ Typisk at akkurat det man liker gir en ubehag. I svangerskapet fikk jeg halsbrann av prim, men trosset det fordi det var så godt med prim på rundstykker. Angret etterpå. :P
Kjenner følelsen :) har gått på ein smell eller to og angra bittert etterpå eg og.. Men det var nydelig godt, hvertfall den lille stunda før oppstøta kom ;)

legen.. vente på svar ifht om jeg har uvi.. da vet jeg iallefall hva kynnerene kommer av..!

Vedlegg

• 1428389123767.jpg
    1428389123767.jpg
    61,2 KB · Visninger: 80
Får håpe de får gitt deg no ordentlig greier så du blir kvitt dritten denne gangen!!

det var visst ikke uvi.. men noe som kunne ligne på hvite blodlegmer..- aner ikke hva det vil si men var visst ikke noe farlig! skulle sende inn til dyrking bare for å være sikker.. såå da var det nok modning/masrier jeg hadde i natt :)

Back
Topp