Hva gjør du nå i bilder ? :)

Vis vedlegget 112254

Har nettopp puttet baconsurret svin indrefilet fylt med hvitløk, kremost, cheddar, krydder og pesto i ovnen :) skal lage søtpotetpomfri til :)

Gubben fortjener et ordentlig måltid når han kommer hjem i dag siden han har vært på farten siden kl seks, og det kan være det siste jeg lager på en stund :-)
Oi det hørtes helt nydelig ut :D

Vis vedlegget 112254

Har nettopp puttet baconsurret svin indrefilet fylt med hvitløk, kremost, cheddar, krydder og pesto i ovnen :) skal lage søtpotetpomfri til :)

Gubben fortjener et ordentlig måltid når han kommer hjem i dag siden han har vært på farten siden kl seks, og det kan være det siste jeg lager på en stund :-)

Inviter meg på middag! :P Det hørtes godt ut! Her blir det karbonader...

Vis vedlegget 112254

Har du noe oppskrift? :D

849eaca233e23e37a57cbace29ce0f4c

Håper på føding snart!

Baker boller, venter på å sette inn Lasagn og tatt ut av oppvaskmaskinen.

Vedlegg

• 1429025839005.jpg
    1429025839005.jpg
    48,4 KB · Visninger: 116
ImageUploadedByBV Forum1429029064.645293.jpgsitter her å håper på at de maseriene jeg våknet til og mensmurringene skal komme tilbake for fult, og bli skikkelige rier!! Skuffet over at det ga seg altså, for det begynte å gjøre skikkelig vondt, så hadde håpet!!

Back
Topp