Hva gjør du nå i bilder ? :)

ImageUploadedByBV Forum1426261002.477386.jpg Akkurat vasket 3 par sengetøy jeg fikk i posten i dag fra barnashus.( 3 sett for 347,- er ikke ille pris) bare vente på at det tørket så jeg får strøket det:) Og fått pakket sykehusbagen til mini, og litt av min:)

Slapper av med pute mellom beina. ;)
Vis vedlegget 107917

Hjelper pute mellom bena der og da viss bekkenproblem? Eller er det mer for å forebygge? Har vondt fremre del, men syns ikke puter hjelper. Og om natten er det jo bare irriterende. For forandrer stillinger 1000 ganger og ligger sånn sett sjelden med beina samlet sånn i senga :-P så er ikke flink å bruke puter :-P

Hjelper pute mellom bena der og da viss bekkenproblem? Eller er det mer for å forebygge? Har vondt fremre del, men syns ikke puter hjelper. Og om natten er det jo bare irriterende. For forandrer stillinger 1000 ganger og ligger sånn sett sjelden med beina samlet sånn i senga :p så er ikke flink å bruke puter :p

Puter hjelper null nada på meg! Og jeg har så kraftig bekkenløsning, at det er nesten umulig og sove da hoftene er for vonde å ligge på, og om jeg ligger på ryggen så kjennes det ut som jeg kveles:o
Jeg har til og med prøvd å bygge opp nesten 90grader :'D, men til ingen nytte, og som du sier, blytungt å snu seg om natten....

Ja, selvfølgelig:)

Du trenger:
- 200gr smør
- 300gr sukker
- 275gr hvetemel
- 1 ts bakepulver
- 1 ts vaniljesukker
- 2 egg
- 100gr sjokolade (valgfritt)
- 50gr nøtter (valgfritt)

1. Rør smør og sukker hvitt
2. Ha i resten av ingrediensene og bland godt
3. Stekes på 200 grader i ca 10 min. Holder til ca 30 cookies :)

Første gang jeg lagde dem måtte jeg ta det jeg hadde i skapet. Da hadde jeg kokosmasse og mandler og tok 75 gram av hver i stedet for sjokolade og haselnøtter, det ble kjempe godt :)
ble inspisert, så måtte prøve! kakene er €
i ovnen! gleder meg til å smake! :) takk for oppskrift :)

Hjelper pute mellom bena der og da viss bekkenproblem? Eller er det mer for å forebygge? Har vondt fremre del, men syns ikke puter hjelper. Og om natten er det jo bare irriterende. For forandrer stillinger 1000 ganger og ligger sånn sett sjelden med beina samlet sånn i senga :-P så er ikke flink å bruke puter :-P

Hehe, nei, funker dårlig med pute i senga. Da er det bedre med en ekstra dyne sånn sett, men da beveger jeg jeg meg ikke i løpet av natta, så våkner med en vond hofte. :P
Vet ikke om det forebygger, men jeg kan få vondt i korsryggen av å ligge på sofa, så da må jeg ha pute mellom beina. Idag har jeg hatt ekstra vond på grunn av en kort gåtur, så da MÅTTE jeg. ;) Jeg har vondt både framme og bak, men puta hjelper egentlig kun på korsryggen.

Ammepute mellom beina og frem litt under magen har bokstavelig talt vært en drøm for meg! lettere å snu seg med lang pute, og deilig med litt støtte rundt magen! :)

Back
Topp