Det er vel sånn det blir når man nærmer seg slutten!Her også :-/ så ubehagelig!! :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel sånn det blir når man nærmer seg slutten!Her også :-/ så ubehagelig!! :-(
Slapper av med pute mellom beina.
Vis vedlegget 107917
Hjelper pute mellom bena der og da viss bekkenproblem? Eller er det mer for å forebygge? Har vondt fremre del, men syns ikke puter hjelper. Og om natten er det jo bare irriterende. For forandrer stillinger 1000 ganger og ligger sånn sett sjelden med beina samlet sånn i senga så er ikke flink å bruke puter
ble inspisert, så måtte prøve! kakene er €Ja, selvfølgelig
Du trenger:
- 200gr smør
- 300gr sukker
- 275gr hvetemel
- 1 ts bakepulver
- 1 ts vaniljesukker
- 2 egg
- 100gr sjokolade (valgfritt)
- 50gr nøtter (valgfritt)
1. Rør smør og sukker hvitt
2. Ha i resten av ingrediensene og bland godt
3. Stekes på 200 grader i ca 10 min. Holder til ca 30 cookies
Første gang jeg lagde dem måtte jeg ta det jeg hadde i skapet. Da hadde jeg kokosmasse og mandler og tok 75 gram av hver i stedet for sjokolade og haselnøtter, det ble kjempe godt
Vis vedlegget 107895 Et lass med cookies lagde dobbel deig, tenkte å fryse ned og ha utover i barseltiden
Hjelper pute mellom bena der og da viss bekkenproblem? Eller er det mer for å forebygge? Har vondt fremre del, men syns ikke puter hjelper. Og om natten er det jo bare irriterende. For forandrer stillinger 1000 ganger og ligger sånn sett sjelden med beina samlet sånn i senga så er ikke flink å bruke puter
Hihi-disse var kjempegode også så raske og enkle å lage Takk for tips Mannen og datteren vår var meget fornøyde med at jeg hadde laget sånne til de kom hjem fra jobb og barnehage i stad også..
Vis vedlegget 108207 sett på askepott på kino! Stappa full av popcorn nå!
Ja den var bra! Samme fortelling som tegnefilmen og ekte! Jeg vil være prinsesse!!!var den bra?
jeg vil se.. (a) vokser visst ikke fra barnefilmene jeg..