Hva gjør du nå i bilder ? :)

Slapper av etter en tur til jm for skjekk og ctg..
symptomer som minner litt for mye om at fødselen starter liker vi ikke enda! - alt var heldigvis bra bortsett fra veldig mange små sammentrekninger - som vi håper ikke blir sterkere :)

Oida, håper babyen holder seg inne litt lenger!

Oida, håper babyen holder seg inne litt lenger!

satser på det! jeg har litt for mye å gjør i 3 uker til.. så han får ikke lov til å komme enda!- har ikke lyst til å ligge lenge på sykehus heller :(
- har fortsatt maaange regelmessige kynnere med di er ikke vonde & lille er superaktiv så satser på at det går over med ei god natts søvn :)

satser på det! jeg har litt for mye å gjør i 3 uker til.. så han får ikke lov til å komme enda!- har ikke lyst til å ligge lenge på sykehus heller :(
- har fortsatt maaange regelmessige kynnere med di er ikke vonde & lille er superaktiv så satser på at det går over med ei god natts søvn :)

Får håpe det. :)

Hvordan har du det i dag?:)

Vil du dele oppskrift?
Ja, selvfølgelig:)

Du trenger:
- 200gr smør
- 300gr sukker
- 275gr hvetemel
- 1 ts bakepulver
- 1 ts vaniljesukker
- 2 egg
- 100gr sjokolade (valgfritt)
- 50gr nøtter (valgfritt)

1. Rør smør og sukker hvitt
2. Ha i resten av ingrediensene og bland godt
3. Stekes på 200 grader i ca 10 min. Holder til ca 30 cookies :)

Første gang jeg lagde dem måtte jeg ta det jeg hadde i skapet. Da hadde jeg kokosmasse og mandler og tok 75 gram av hver i stedet for sjokolade og haselnøtter, det ble kjempe godt :)

Akkurat vært ute å luftet magen i vårsola:D Så digg! Merker det er vanskeligere å bevege seg da. Det går ikke så fort akkurat:p Men det var godt med luft og sol:):)

Vedlegg

• 1426278361230.jpg
    1426278361230.jpg
    334,4 KB · Visninger: 48
Akkurat vært ute å luftet magen i vårsola:D Så digg! Merker det er vanskeligere å bevege seg da. Det går ikke så fort akkurat:p Men det var godt med luft og sol:):)
Så deilig. Vært ute en tur i sola med vofsen jeg også.. veldig mye stikkinger når jeg går :-/ så da blir det ikke langt.. men han får i alle fall løpe litt fritt :-)

Så deilig. Vært ute en tur i sola med vofsen jeg også.. veldig mye stikkinger når jeg går :-/ så da blir det ikke langt.. men han får i alle fall løpe litt fritt :-)
Ble ikke lang tur her heller og i veldig sakte tempo:D Får fort kynnere og strikkinger så fort jeg gjør noe egentlig:p

Back
Topp