Det er mager vaniljekesam med jordbær og vaniljesukker (tar fryste jordbær i mikroen fram til de er halvtinte, så bruker jeg stavmikser på de og rører inn vaniljesukker) det er knallgodt
mmm! deet hørtes veeldig godt ut!! må jeg prøve en dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mager vaniljekesam med jordbær og vaniljesukker (tar fryste jordbær i mikroen fram til de er halvtinte, så bruker jeg stavmikser på de og rører inn vaniljesukker) det er knallgodt
Oi, hvor langt er du nå?
Slapper av etter en tur til jm for skjekk og ctg..
symptomer som minner litt for mye om at fødselen starter liker vi ikke enda! - alt var heldigvis bra bortsett fra veldig mange små sammentrekninger - som vi håper ikke blir sterkere
Oida, håper babyen holder seg inne litt lenger!
satser på det! jeg har litt for mye å gjør i 3 uker til.. så han får ikke lov til å komme enda!- har ikke lyst til å ligge lenge på sykehus heller
- har fortsatt maaange regelmessige kynnere med di er ikke vonde & lille er superaktiv så satser på at det går over med ei god natts søvn
Hvordan har du det i dag?satser på det! jeg har litt for mye å gjør i 3 uker til.. så han får ikke lov til å komme enda!- har ikke lyst til å ligge lenge på sykehus heller
- har fortsatt maaange regelmessige kynnere med di er ikke vonde & lille er superaktiv så satser på at det går over med ei god natts søvn
Vil du dele oppskrift?Vis vedlegget 107872 baker sjokolade cookies
Hvordan har du det i dag?
Ja, selvfølgeligVil du dele oppskrift?
Vis vedlegget 107895 Et lass med cookies lagde dobbel deig, tenkte å fryse ned og ha utover i barseltiden
Så innmari gode ut, trur jeg må lage de med snuppa i helgaVis vedlegget 107895 Et lass med cookies lagde dobbel deig, tenkte å fryse ned og ha utover i barseltiden
Så deilig. Vært ute en tur i sola med vofsen jeg også.. veldig mye stikkinger når jeg går :-/ så da blir det ikke langt.. men han får i alle fall løpe litt frittAkkurat vært ute å luftet magen i vårsola Så digg! Merker det er vanskeligere å bevege seg da. Det går ikke så fort akkurat Men det var godt med luft og sol
Ble ikke lang tur her heller og i veldig sakte tempo Får fort kynnere og strikkinger så fort jeg gjør noe egentligSå deilig. Vært ute en tur i sola med vofsen jeg også.. veldig mye stikkinger når jeg går :-/ så da blir det ikke langt.. men han får i alle fall løpe litt fritt
Her også :-/ så ubehagelig!! :-(Ble ikke lang tur her heller og i veldig sakte tempo Får fort kynnere og strikkinger så fort jeg gjør noe egentlig