Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin!!Vis vedlegget 107699Vis vedlegget 107700 Satt sammen denne, håper den blir godt likt av mini
Ja ikke sant kjøpte den på tilbud for noen mnd siden, og håper den blir veldig bra å bruke!Så fin!!
Så en annen corgi ute så da måtte jeg og hunden hilse. Jeg løper ut og hunden leker i en halvtime. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde satt rundstykker i ovnen..
Det er nesten sånna mine ser ut til vanlig, så det vil jeg si var bra berga jaSå en annen corgi ute så da måtte jeg og hunden hilse. Jeg løper ut og hunden leker i en halvtime. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde satt rundstykker i ovnen..
så da ut som de berga ganske bra likevel
De pleier å stå i 8 minutter og være lyyyyse.. Men men lagde 2 nye men super sulten, så endte opp med å spise enda mer etterpå. Coco pops!!!!Det er nesten sånna mine ser ut til vanlig, så det vil jeg si var bra berga ja
Da må du bare ligge og roe deg!Slapper av etter en tur til jm for skjekk og ctg..
symptomer som minner litt for mye om at fødselen starter liker vi ikke enda! - alt var heldigvis bra bortsett fra veldig mange små sammentrekninger - som vi håper ikke blir sterkere
Ja, ta det med ro!!Slapper av etter en tur til jm for skjekk og ctg..
symptomer som minner litt for mye om at fødselen starter liker vi ikke enda! - alt var heldigvis bra bortsett fra veldig mange små sammentrekninger - som vi håper ikke blir sterkere
Ååå, det så digg ut!!Hjemme alene og orker ikke dra i butikken --> middag
Da må du bare ligge og roe deg!
Ja, ta det med ro!!
Det er mager vaniljekesam med jordbær og vaniljesukker (tar fryste jordbær i mikroen fram til de er halvtinte, så bruker jeg stavmikser på de og rører inn vaniljesukker) det er knallgodthva er det? så veeldig godt ut
Slapper av etter en tur til jm for skjekk og ctg..