Hva gjør du NÅ?

Ligger i senga å er lys våken av en eller annen grunn

Våkna av sterke smerter i bekkenet.. Har vært en tur på do, og sitter nå i sengen og vurderer om jeg skal finne noe å spise :D

Ligger i senga og er våken. Det har her vært en time, det var da guttungen våknet.

Hvordan kan han være så våken og opplagt hver morgen, når vi sitter på badet med ham til langt på natt? Magen hans inneholder ikke noe, han tømte seg helt i går igjen, så han er sikkert sulten. Han gikk på do igjen nå, får sikkert spm om det er morgen når han er tilbake, han får gå opp og finne seg noe mat.

Jeg misunner min manns evne til å sovne igjen. Det er derfor ungene er hans ansvar på natta, han sovner jo i det hodet treffer puta, i motsetning til meg...

(jeg kommer derimot til å sove på dagen i dag også, tenker jeg)

b32fc81ed354dae1557c9cb492b556c4

Strikker og strikker.. :-)

Ferdig med alt som var av planer for dagen - nå er det bare å synke ned i sofaen som gjenstår ;) Få i seng lille etter hvert:)

Venter på at mannen min skal bli ferdig med å kjøpe glossy fotopapir på nettet -så vi kan se Broen sammen på Netflix, før vi hopper i loppekassa.

Ligger alene i sengen og furter... Sambo studerer ved siden av full jobb, og det krever ekstremt mye av tiden hans! Har satt et krav om at han er tilstede når ungene er våkne, men da forsvinner han ned i kjelleren når de er lagt. Han gikk ned 19.15 og jeg la jentene. Vi skulle kose oss med pizza i kveld, men han da han kom til å sitte kanskje til kl 22 :-( Jeg laget to hjemmelagde pizzaer kl ti for da holdt jeg på å sulte ihjel... Da hadde jeg for lengst funnet frem film til oss og tent en hel masse lys i stuen!
Nå er kl 00.20 og han er fremdeles nede...! Jeg er veldig glad for at jeg lagde meg pizza og fikk spist, selv om det ble alene. Kan ikke være sur på han, for det er ikke akkurat den kvelden han hadde ønsket seg heller! Men fy, så kjedelig!!
Nå skal jeg sove, så er det spennende å se hvor mye kl er når han endelig kommer krypende han og......

Tidlig morra med verdens beste <3
Men kjøkkenet ventet fra i går :p Straffer seg å ikke rydde opp før man legger seg!!

Sitter og hører på at storebror leser leksa til fredag, og håper læreren gir oss leksene til i morgen i løpet av dagen, så får vi jobbe litt med skole, kjedelig å ha guttungen hjemme fra skolen så lenge. Går glipp av mye undervisning, dessverre

Ligger under dyna og vurderer om jeg skal stå opp eller vente litt til. Var oppe på do grytidlig, og etter å ha sett på gradestokken da, så vil jeg helst bli under dyna, tror jeg!:-P -15°, brrrh! Hadde vært greit hvis det hadde vært mer snø, da hadde ikke -15 vært så kaldt.

Sitter på kontoret og ser på at turnusen henger opp pakkekalender <3 ååh. som jeg gleder meg til jul! <3

Ungene er til faren sin denne uka så jeg ligger enda :o Pleier aldri ligge å dra meg så lenge, Men godt en sjelden gang :) På tide å stå opp nå :p

Har dumpet ned på sofaen etter å ha levert i bhg og vært på butikken. Planen var å være flink og handle inn for hele uken! Men kom inn på butikken og jeg ble skikkelig anpusten (kjørte bil dit!) og fikk vondt i magen. Følte at jeg enten måtte dra hjem igjen, eller så måtte jeg bare legge meg ned på gulvet der... Plutselig er jeg veldig gravid! :-P Fikk med meg 4 varer...! :-) Hehe

Back
Topp