Hva gjør du NÅ?

Ligger med feber rett ut, smitta av snuppa mi som hadde det for noen dager siden helt sikkert:hungover: så da er mormor så snill å stiller opp i dag å tar med seg jentene på svømmetrening, far i huset skal på fotballkamp med en kameratgjeng å se Molde-Fenerbache :) fare for litt Netflix i kveld, blir sprø av å ligge kun i senga da bekkenet mitt ikke er så særlig fan av å ligge for lenge.

Sitter i sofaen og bare glor... Vet ikke helt om jeg liker de kynnerne jeg har hatt av og på i ca en time nåo_O Gubben jobber overtid i dag, så venter han ikke hjem før om en times tid enda. Så da sitter jeg her da, og har egentlig lyst på noe å spise, men vet ikke hva:-P (Dette burde egentlig inn i klagetråden det kanskje, men det er i hvertfall det jeg gjør akkurat NÅ:-P).

Ligger rett ut på sofaen og ser grey's anatomy :) håper på å få sove slik at byturen ikke blir så ille i morgen :)

Er faktisk sulten.

Har akkurat vasket gulvet med klor, mens mannen tok seg av gutten. Storebror var ikke ferdig med omgangssyke helt enda likevel.

Jeg har lagt meg igjen, mannen ligger med guttungen, men det er for nært morgen, jeg får ikke sove. Og jeg er sulten, hvilket ikke er så gøy, for jeg har ikke akkurat lyst på mat etter å ha tørket spy...

Er faktisk sulten.

Har akkurat vasket gulvet med klor, mens mannen tok seg av gutten. Storebror var ikke ferdig med omgangssyke helt enda likevel.

Jeg har lagt meg igjen, mannen ligger med guttungen, men det er for nært morgen, jeg får ikke sove. Og jeg er sulten, hvilket ikke er så gøy, for jeg har ikke akkurat lyst på mat etter å ha tørket spy...

Stakkars.. Skjønner godt at det ikke frister med mat etter å ha tørket spy...
Du og din familie har virkelig fått gjennomgå de siste dagene..

Masse god bedring til barna :) <3

Denne uka her har vært heftig ja.

Omgangssyke er noe herk
Det mest intense var jo lillesøster i helga, da var hun hos mine foreldre, og ikke flyttbar. Men det har sannelig vært nok her også.

Til jul er mitt ønske friske barn!!

Jeg skal vel snart stå opp og ta over storebror så mannen får gjøre seg klar for jobb

Og stelle lillesøster, helst uten for mye nærkontakt med broren, snart ei uke siden hun hadde det, trenger ikke få det igjen.

Mannen leverer henne på vei til jobb, og jeg blir her med den syke.

Sitter på badet sammen med storebror, som blir for kvalm og må løpe på badet når han prøver å legge seg i senga (tom for mat, nå er det galle) så han hviler på badegulvet.

Huff dere har en tøff uke Sara! God bedring til dere.

Føler meg fyllesyk... enda jeg ikke har vært på fest engang! Bare sosial julefeiring med folk i linjeforeninga og europa cup kamp på kvelden. (Molde - Fenebache 0-2... jaja de kan ikke vinne hver kamp..) siste gruppeoppgave jobbes med. Skal leveres på mandag.. men håper å bli ferdig i dag

Tøff uke, ja.

Nå virker han heldigvis bra, så da får vi bare ta dagen til hjelp

Sitter å ventet på å komme inn til legen. Etter en time etter at jeg skulle ha vært inne *sukk* come one. .......

Har lagt meg på senga etter en dusj, og regner med å sove litt snart.

Nå har jeg faktisk satt adventsstaken i vinduet! To dager fortidlig, men det får så være. Så koselig med julelys:D

Back
Topp