Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag har jeg vært hjemme med storesøster (hun hadde feber igår, feberfri idag[emoji106]), så hun ble med på svangerskapskontroll hos legen, også kjørte vi opp til huset vårt og fikk malt og pusset mur[emoji4][emoji106] Kjørte tilbake til min mor hvor vi solte oss og avkjølte oss i en balje med vann[emoji28] effektiv dag[emoji106] koselig dag selv om jeg må svare på 1000 telefoner fra jobb fordi, spent på hvordan ferien og permisjonstiden blir[emoji85]...
I dag har vi vært på besøk hos våre nye spanske venner, ungene er bestevenner i bhg og nå har vi begynt å treffes alle sammen [emoji4]
Kjøpt prøve maling til babyrommet og ellers lekt med kommende storesøster.
Har vært 3timer på jobb idag, når kom hjem lå jeg litt på sofaen etter å ha pratet med snekkerne som holder på ute. De bråkte så mye at jeg gikk opp på soverommet å la meg neppå, våknet nå 1,5t senere[emoji23] ligger og venter på middagen nå[emoji28]
Rydder, vasker og småpjusker med ting på barnerommet og babyting, føler jeg gjør dette hver dag nå hehe. Så skal vi på fødselskurs og slappr av hjemme på kvelden.