Hva gjør du i dag?

En tråd i 'Våre leker' startet av Bukett, 6 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Jeg har vært hos legen og en tur på ultralyd hos ultralydklinikken i Drammen (anbefales) og nå er det avslapping og taco senere i kveld :)

• Liker Liker x 1
  2. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Jeg skal kjøre en tur til Sandefjord for å hente noen på flyplassen, så blir det å vaske litt her hjemme...slappe av og kanskje en liten gåtur :)

3. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Jeg har nettopp gått tur med en venninne, samt vært å kikket på et hus som er til salgs som er litt aktuelt:) nå ser jeg på Friends og slapper av

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hvordan var huset?

5. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Planer om å få gjort litt hjemme. Hadde faktisk energi da jeg stod opp idag så skal bare ikke gå i fella med å bli sittende på sofaen

6. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Jeg har vært på møte på jobb, skal nå prøve å hvile litt å se om jeg får i meg noe mat senere:) Når mannen kommer hjem skal vi planlegge en tur til Trondheim i mai, han skal på konferanse og jeg får være med, blir flere aktiviteter og god mat, og så har jeg venner og familie der, blir eneste reisen min i år så jeg gleder meg veldig hehe:hilarious:

7. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Jeg har vasket hele leiligheten og skal nå på lunsj hos min mor. Senere skal vi ha et bursdagsselskap her hjemme med familien til mannen:)

8. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så flink du er! Høres ut som du har fått en del energi og ok form heldigvis

• Liker Liker x 1
  9. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Takk! Ja energien er tilbake :) var på jobb i går og skal prøve meg i morgen og. Eneste som irriterer meg litt er at korsryggen har blitt skikkelig gåen etter jobb i går/vask i dag. Er liksom konstant vondt og finner ingen sittestillinger som er gode. Satser på at det gir seg!

10. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Huffda, kan hende en mellomting i aktivitesnivå hadde gjort seg. Du får prøve deg frem

• Liker Liker x 1
  11. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Ja får nesten bare gjøre det :)

12. Lillefrøkna Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018

Slappe av før jeg skal på jobb i kveld

13. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Vært på lunsj hos en venninne og senere skal jeg på bingo hos mor

14. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Har vært på jobb, hatt en ganske heftig diskusjon med noen som står meg nær så blir sengen resten

15. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Prøver å få i meg frokost før jeg skal til legen og fjerne en føflekk, gruer meg:nailbiting:
    I kveld skal mannen og jeg kose oss med god middag og film:)

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

har dårlig samvittighet for alt jeg burde gjort, men ikke orker

17. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Skal farge håret, har ettervekst som ikke ser ut:sorry:
    Og så skal vi i en bursdag i kveld:)

18. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Handlet på ikea, vasket hele huset og vinduer(inne og ute)

19. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

I dag skal jeg slappe av etter en laaaang dag i går

20. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Vært på tivoli

Del denne siden