Hva gjør du i dag?

Byttet kledning på huset hos mamma, ikke at jeg har fått gjort så mye nå som jeg er gravid
 
Planen er en fjelltur, men vi får no se [emoji23]
 
Foreløpig ligger jeg fortsatt i sengen [emoji5]
 
Etter en digg hotellfrokost slapper jeg litt av før jeg skal møte en venninne for kafé og shopping. Senere er det aktivitet og middag med foreningen til mannen.
Fin dag i vente:)
 
Slapper av før jeg og mannen starter på hjemreisen:) Har storkoset oss, men blir godt å komme hjem :)
 
Vært på handling, skal ut å spise med mamma senere og så konsert:)
 
Handlet, lagd krutonger og nå skal jeg på en bondegård med nevøen og svigers :)
 
Har vært på jobb og ligger nå i sengen for en lur [emoji173]️
 
Slapper av i solen med besøk av venner og familie, vannmelon og is og barna leker i hagen. Senere skal vi grille.
 
Er på jobb som vanlig, gleder meg til helg nå
 
Akkurat ferdig med å pynte og gjøre klart det siste til konfirmasjon i morgen [emoji28]
Nå er det litt mat, så skal jeg finne senga!
 
Idag har jeg vært å fått de nye sommer dekkene over på rette felger også har jeg fått byttet til sommerdekk på bilen [emoji7]
 
Veldig lite, er så kaldt ute. Kanskje jeg skal prøve å få strikket litt igjen:)
Og få orden på oppvasken:hilarious:
 
Rydder huset, skal snart ut og begynne på plenen
 
Skulle kjøre til et sted i marka vi vurderer sterkt å avholde bryllupsfest neste år, men fikk ikke kjørt helt inn der... så endte opp med en times gåtur hele familien i sandaler, pluss selvfølgelig en time tilbake igjen [emoji23][emoji23]
 
Er på jobb idag, litt rolig heldigvis[emoji106]
Etterpå skal jeg hente 4-åringen i bhg, så hjem å spise middag[emoji4] forhåpentligvis så har jeg igjen litt energi slik at kan begynne å pakke ned kjøkkenet...[emoji4]
 
Vært på jobb og nå spist middag [emoji5] Satser på slækking resten av dagen, og kanskje litt rydding ifm babyromlaging [emoji5]
 
Snart time hos fysio, blir spennende! Også hjem og spise litt mat før turen går til The Well [emoji1]
 
Back
Topp