Hva gjør du i dag?

En tråd i 'Våre leker' startet av Bukett, 6 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Vært på turnstevne og på spahotell og spist på restaurant der mens ungene badet i utebassenget [emoji5]

2. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Har vært en liten tur hos svigers og eldste har vært i bursdag [emoji5] Sofaen nå gitt, ryggen liker ikke lange bilturer [emoji53]

3. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Har fri idag, skal på senteret og hente nameit-pakken bl.a [emoji1]

4. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Var visst nok å dusje, orket ikke sentertur likevel. Så da er det senga med bbhugme'en som gjelder. Sommerfest med 1.klasse senere idag så greit å spare seg litt til da...

5. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Vært på jobb og fått snakket med sjefen om permisjonsplaner og tilretteleggingen jeg har. Sofaen litt nå før middag og sofaen resten av kvelden tenker jeg[emoji28]

6. Stikker91 Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Vært på jobb, etterpå kjørte jeg til sykehuset og fikk levert henvisningen til bassengtrening, så fikk jeg hentet katten til min mor hos dyrlegen. Så hjem og gjøre litt husarbeid før sofasliting med føttene høyt[emoji3]

7. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Idag skal jeg på besøk til en venninne, jeg skal handle noen småting, hente nevøen min og passe naboens sønn [emoji5]

8. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Skal på lunsj til en venninne, gå tur og en tur på stranda

9. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Vært på sykehuset og hatt samtale der, så på jobb og sommerfest på jobb [emoji846] Også lagt ungene og slækket på sofaen siden [emoji5]

10. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Vært hos fysio og en tur på jobb men fikk sånn hodepine og begynte å føle meg dårlig så dro hjem tidlig.

11. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Er hjemme, våknet aalt for tidlig (05.30) og fikk ikke sove igjen heller! Snapper for septembergruppa på fb idag da og skal på 3D ultralyd senere [emoji5]

12. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Sykemeldt, så ligger no her på sofaen

13. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Skal på jobb og så møte, hjem og spise middag, farge etterveksten i håret (på høy tid) og prøve å starte på søknaden om foreldrepermisjon. Kanskje se en film med mannen i kveld.

14. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Ikke stått opp enda, har fri idag... fått 100% sykemelding for 2 dager (igår og idag) pga søvnunderskudd og hodepine. Men føler meg bedre idag heldigvis. Skulle egentlig på bassengtrening men orker ikke dra dit nå og får ikke dratt neste uke heller som er siste gang før sommeren, så da gidder jeg ikke å stresse med det. Tenkte å ta en skikkelig slækkedag frem til mann og barn kommer hjem etterpå [emoji28]

15. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Ligger fortsatt i senga, vondt i ryggen... skal ha rydde- vaske- og bakedag idag da det blir barnebursdag her imorgen. Har barnefri så håper det går glatt og ikke går for mye utover ryggen.

16. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Vært på jobb, sovet etter jobb og spist middag

17. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Er på jobb, tar en liten strekk på sofaen nå [emoji846] Resten av dagen går vel med til å spise middag og gjøre klar oss og unger for helgens aktiviteter [emoji1]

18. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Prøvd å sove ut litt, mannen pusser opp og jeg rydder litt i huset og skal prøve å få noe system i babyklærne. Senere skal vi ut å handle litt. Og så skal vi ha inspeksjon i en hybel vi leier ut og få nøklene tilbake, før neste leietaker skal inn neste uke. Og så skal vi sikkert kose oss med film i kveld:)

19. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Har fått ryddet en del siden vi fikk middagsbesøk av noen venner, og rullet ut boller og skolebrød [emoji1] Nå er det sofaen resten av kvelden [emoji5]

20. Mada Forumet er livet MayDay2021 Septemberhjertene 2018

Har vært hos manuellterapeut med bekkenet, fått masse gode råd og noen øvelser. Fikk så forferdelig vondt etterpå da hun kjente og trykket på rygg/hofter, så mannen måtte hjelpe meg inn og ut av bilen og med alt - måtte ligge flere timer etterpå. Har levert nøkler til ny leietaker, handlet babycall og brystpumpe, hentet take away middag og slapper av med film nå :)

Del denne siden