Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat spist en god og sunn frokost. Drikker nå en ekstra god nespresso kaffe :) Skal på svømming senere i dag :cool:
 
Kjenner at jeg ikke har det sånn supert om dagen - mye stress både hjemme, med skole og med jobb, er stressa over økonomien ila permisjonen, føler aldri jeg strekker til langt nok til å ta vare på meg selv - har PT, men rekker aldri å trene skikkelig fordi jeg aldri har alenetid mer enn når minsten sover, og programmet for å «få tilbake» normalfungerende bekkenbunn blir ofte ignorert rett og slett i ren og skjær mangel på tid. Det er fryktelig frustrerende om dagen, altså, og motivasjonen er på bunn. Hjelper ikke at jeg ikke trives i egen kropp denne graviditeten, heller :depressed:
Ikke rart du ikke har det godt, du løper jo maraton i hode og sjel.

Ta bort halvparten sier jeg men sånn seriøst, er det noe du kan legge vekk, noe du kan utsette?

Husk at du bygger en menneskekroppen, det er mer enn nok for veldig mange.
Når du itillegg skal tenke på skole, jobb, hjemme, økonomi og bekkenbunnen itillegg. Blir helt svett jeg!
Sett deg ned med en god pod og vit at du gjør søren i mer mer enn nok. Puuuust :Heartred :Heartred :Heartred
 
Akkurat begynt på Only Murders in the Building på Disney+!
 
Ikke rart du ikke har det godt, du løper jo maraton i hode og sjel.

Ta bort halvparten sier jeg men sånn seriøst, er det noe du kan legge vekk, noe du kan utsette?

Husk at du bygger en menneskekroppen, det er mer enn nok for veldig mange.
Når du itillegg skal tenke på skole, jobb, hjemme, økonomi og bekkenbunnen itillegg. Blir helt svett jeg!
Sett deg ned med en god pod og vit at du gjør søren i mer mer enn nok. Puuuust :Heartred :Heartred :Heartred
Takk for omsorgen :Heartred Jeg får ikke lagt vekk eller utsatt så mye dessverre, men prøver å trøste meg med at det er midlertidig - jobber så mye jeg kan nå for å tjene oppbest mulig foreldrepengegrunnlag, for så å ta en dag tidlig permisjon Ila juni. Da får jeg best mulig grunnlag. Jeg må gjøre det slik fordi jeg går i et vikariat på kun 74% stilling, som går ut når jeg går ut i permisjon, og ikke har fast stilling utover helgejobb i 14% etter det, slik at jeg også må spare til de uforutsette månedene etterpå. Jeg har siste innspurt før eksamen, med da 6 innleveringer og to eksamen i tiden mellom nå førstkommende mandag, og midten av juni. Dette er høyere utdannelse i faget jeg allerede er utdannet i, og jeg får tilrettelagt oppløp under permisjonen, heldigvis. Men jeg fikk avslag på søknad om studielån og stipend, fordi de to gangene jeg fikk støtte tidligere, klarte jeg ikke eksamen (har dyskalkuli men legen vil ikke gi dokumentasjon på det, og dermed får jeg ikke til fagene jeg manglet for studiekompetanse og har prøvd to ganger å få til). Så da har jeg ikke rett til støtte for tapt inntekt under studier via Lånekassen, og er helt avhengig av arbeidsinntekten for å få det til å gå rundt. Så kombinert med å ha en travel snart 2-åring hjemme og alt annet som suser og går hodet, så er stressnivået totalt og jeg klarer liksom ikke senke skuldrene i noen arena :depressed: men jeg skal samtidig ikke klage! Det er bare i halvannen- to mnd til:notworthy
 
Kom akkurat en tur inn etter å ha vært ute med kidsa i noen timer. Ligger på sofaen og slapper av mens de er ute med pappaen og onklene sine :)
 
Sit nattevakt på 4H-arrangement:biggrin blir straks avløst av neste skift, og gler meg til å finne senga:sleep002
 
Koser meg med 2åringen før vi skal vekke pappaen og lage familiefrokost. Spiser frokost sammen hver dag det ikke er jobb og bhg❤️ senere idag skal vi på lekedate med ei bhg venninne ❤️
 
Våkna nettopp og ligger oppå bbhugme puta mi og scroller litt. Er sååå takknemlig over denne puten!
 
Venter på at samboeren skal stå opp slik at jeg kan legge meg. :sleep002
 
Akkurat sett Everything Everywhere All at Once, nå skal jeg sove! :)
 
Back
Topp