Aauuu godt å høre det allerede er bedre! Fortsatt god bedringEr veldig vondt :/ Fikk klemt fingeren mellom to dører som møtte hverandre. Takk smertemessig er det mye bedre nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aauuu godt å høre det allerede er bedre! Fortsatt god bedringEr veldig vondt :/ Fikk klemt fingeren mellom to dører som møtte hverandre. Takk smertemessig er det mye bedre nå!
Så sant, så santViktig å heie på hverandre
Ikke rart du ikke har det godt, du løper jo maraton i hode og sjel.Kjenner at jeg ikke har det sånn supert om dagen - mye stress både hjemme, med skole og med jobb, er stressa over økonomien ila permisjonen, føler aldri jeg strekker til langt nok til å ta vare på meg selv - har PT, men rekker aldri å trene skikkelig fordi jeg aldri har alenetid mer enn når minsten sover, og programmet for å «få tilbake» normalfungerende bekkenbunn blir ofte ignorert rett og slett i ren og skjær mangel på tid. Det er fryktelig frustrerende om dagen, altså, og motivasjonen er på bunn. Hjelper ikke at jeg ikke trives i egen kropp denne graviditeten, heller
Takk for omsorgen Jeg får ikke lagt vekk eller utsatt så mye dessverre, men prøver å trøste meg med at det er midlertidig - jobber så mye jeg kan nå for å tjene oppbest mulig foreldrepengegrunnlag, for så å ta en dag tidlig permisjon Ila juni. Da får jeg best mulig grunnlag. Jeg må gjøre det slik fordi jeg går i et vikariat på kun 74% stilling, som går ut når jeg går ut i permisjon, og ikke har fast stilling utover helgejobb i 14% etter det, slik at jeg også må spare til de uforutsette månedene etterpå. Jeg har siste innspurt før eksamen, med da 6 innleveringer og to eksamen i tiden mellom nå førstkommende mandag, og midten av juni. Dette er høyere utdannelse i faget jeg allerede er utdannet i, og jeg får tilrettelagt oppløp under permisjonen, heldigvis. Men jeg fikk avslag på søknad om studielån og stipend, fordi de to gangene jeg fikk støtte tidligere, klarte jeg ikke eksamen (har dyskalkuli men legen vil ikke gi dokumentasjon på det, og dermed får jeg ikke til fagene jeg manglet for studiekompetanse og har prøvd to ganger å få til). Så da har jeg ikke rett til støtte for tapt inntekt under studier via Lånekassen, og er helt avhengig av arbeidsinntekten for å få det til å gå rundt. Så kombinert med å ha en travel snart 2-åring hjemme og alt annet som suser og går hodet, så er stressnivået totalt og jeg klarer liksom ikke senke skuldrene i noen arena men jeg skal samtidig ikke klage! Det er bare i halvannen- to mnd tilIkke rart du ikke har det godt, du løper jo maraton i hode og sjel.
Ta bort halvparten sier jeg men sånn seriøst, er det noe du kan legge vekk, noe du kan utsette?
Husk at du bygger en menneskekroppen, det er mer enn nok for veldig mange.
Når du itillegg skal tenke på skole, jobb, hjemme, økonomi og bekkenbunnen itillegg. Blir helt svett jeg!
Sett deg ned med en god pod og vit at du gjør søren i mer mer enn nok. Puuuust
Favoritt-cheaten! Det, og en sjukt digg kopp med krem og kakao - i den mengderekkefølgenSpiser potetgull med dip! Hallo det er digg, dvs jeg spiser det aldri men i dag.... Yes!!
Så enig! Den puta er altVåkna nettopp og ligger oppå bbhugme puta mi og scroller litt. Er sååå takknemlig over denne puten!