Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Er på do, men skal straks gjøre klar barna for bhg. Fremdeles ikke helt i form så blir hjemme fra jobb i dag også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vei til sykehuset, de vil sjekke at det ikke er lekkasje av fostervann.På legevakta pga mistanke om UVI. Alt ser normalt og fint ut, men nå sitter jeg og venter (og sulter) fordi de ville konferere med sykehuset. 45 minutter siden undersøkelsen så langt.
Huff for et styr. Men bedre med en sjekk for mye enn litePå vei til sykehuset, de vil sjekke at det ikke er lekkasje av fostervann.
Herregud, Føden er ikke et sted man vil være når man ikke er i fødsel. Noen som skriker infernalsk.På vei til sykehuset, de vil sjekke at det ikke er lekkasje av fostervann.
Ja, det blir greit å få klarsignal på at alt er bra!Huff for et styr. Men bedre med en sjekk for mye enn lite
Håper det går bra med degHerregud, Føden er ikke et sted man vil være når man ikke er i fødsel. Noen som skriker infernalsk.
Ja, takk, det går bra! Endelig hjemme igjen nå, 6 timer etter avreise. Alt bra med mor og barn, som forøvrig er ca 800 g.Håper det går bra med deg
Så godt å høre! Fikk du noe greie på hva det var?Ja, takk, det går bra! Endelig hjemme igjen nå, 6 timer etter avreise. Alt bra med mor og barn, som forøvrig er ca 800 g.
Nei, men de oppfordret meg til å levere urinprøve til fastlegen om noen dager og sende til dyrking.Så godt å høre! Fikk du noe greie på hva det var?
Høres ut som en plan!Nei, men de oppfordret meg til å levere urinprøve til fastlegen om noen dager og sende til dyrking.