Hva gjør du akkurat nå?

Ser på matchende festdrakter til neste år. :love017 Begynner å bli bra utvalg, med Sparkjøp, Obs, Reflex, Salto, osv osv.
 
Kom akkurat hjem fra jobb og skal lese litt bok og slappe av. Burde heller sovet, eller vasket klær, eller støvsugd eller ryddet. Men trenger litt alenetid nå.
 
Sitter og venter på karakter etter munnleg eksamen:happy8 kjenner at eg er glad blæra fann ut at den ville gje meg litt pause frå halvtimes intervallet den he køyrd siste par vekene:happy090
 
Nettopp spist sushi på terrassen og nå slapper jeg av i sola. Gubben er på jobbreise så er helt alene, jeg og bebisen da :happy093
 
Sitter på sofaen og syns synd på meg selv :p Er dødssliten, men har masse å gjøre.

I dag skal jeg
- stryke bunadsskjorter til barna og skjorte til mannen
- finne noe å ha på meg til i morgen, sikkert stryke det og
- lage lapper til i morgen
- dusje (og barbere legger :arghh:) , føne og rette håret mitt

I morgen tidlig må jeg
- fikse og pynte barna
- sminke meg, fikse håret
- lage snitter og steke massevis av egg
- vaske og dele masse jordbær


Er sikkert mer, men kommer ikke på det nå.
 
Slapper av!
17.mai ble ganske kort, vi var med på ting fra kl 10 til 14. Men det var nok! Jeg har sovet to timer på sofaen etter dét også. :hilarious: Murmeldyr...
Skal straks se siste episode av Queen Charlotte.
 
Sitter i godstolen med bena høyt og eter salt potetgull etter ellers mye søtt i dag lol
 
Ser på Brooklyn nine-nine. Tror jeg holder på å bli forkjøla igjen. :sad010
 
Ligger rett ut på sofaen etter en fin dag, laga til blomsterbed i Hagen med frøkna, planta litt og avslutta med burger fra Shell til middag/kvelds. Deilig dag♥️
 
Back
Topp