Hva gjør du akkurat nå?

Nynna litt for 3-åringen. Men han slukna etter 2 min så sitter fortsatt på rommet hans og ser på telefonen min :p
 
Gjesper! :sleep002 Vært oppe siden kl 4. Nå er endelig alle sendt i bhg, så nå skal jeg straks legge meg. ❤️
 
Spiser frokost og fant akkurat matpakken til trollungen min på benken så da må jeg vel ta meg en tur bort på skolen :hilarious:
 
Pakker til hyttetur! Droppa det i går pga vi var så trøtte og slitne etter en helvetes slitsom uke o_O Fikk melding i natt om at hytta ikke er klar før kl 18 (vask), så det passet egentlig greit for da slapp vi å stresse oss ihjel med å dra etter frokost.
 
Ligger i senga for en hvil
 
Sit med ein tekopp og mannar meg opp til å ta med dei firbeinte ut på ein heller sur og kjøleg luftetur :happy090
 
Ser på Shadow and Bone sesong 2. :)
 
Ligger i se ga og sovner imens jeg scroller :p skal legge bort telefon nå. Bare kjenner at jeg gruer meg til ultralyd i morgen så tør nesten ikke legge meg.
 
På vei å legge meg igjen. :)
 
Hører på eldste mann som ligger synger en en kylling i et egg lå på repeti steden for å sove. Noen som gleder seg til påskeharen dukker opp i morgen!
 
Hører på lydbok, Bridget Jones: Mad About the Boy. Ikke lest denne og den siste før, koser meg som alltid. :love017 Den norske innleseren er god også!

Når maten min er ferdig skal jeg se litt påskekrim. :)
 
Back
Topp