Akkurat vært på kveldstur med hunden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auda! Brudd? God bedring!Sitter på sykehuset og spiser en pølse mens jeg venter på å få tatt røntgen av fingeren min
Ja Var brudd på 5 steder på tuppen av fingeren. TakkAuda! Brudd? God bedring!
Det hørtes ille vondt ut Hvordan klarte du det? Håper du klarer å holde den i ro!Ja Var brudd på 5 steder på tuppen av fingeren. Takk
Sender deg masse omtanke! Når jeg blir stressa så synes jeg det er fint "å rydde litt i hodet", slik at man får litt oversikt over hva som tynger. Tenker at det er helt lov å ikke strekke til som man pleier under graviditeten og man må senke forventingene til seg selv. Mer av "hurra jeg fikk det gjort" istedet for "alt jeg skulle gjort". Vi må feire de små tingene og klappe oss på skuldra over at kroppen er ganske rå som gjør det den gjørKjenner at jeg ikke har det sånn supert om dagen - mye stress både hjemme, med skole og med jobb, er stressa over økonomien ila permisjonen, føler aldri jeg strekker til langt nok til å ta vare på meg selv - har PT, men rekker aldri å trene skikkelig fordi jeg aldri har alenetid mer enn når minsten sover, og programmet for å «få tilbake» normalfungerende bekkenbunn blir ofte ignorert rett og slett i ren og skjær mangel på tid. Det er fryktelig frustrerende om dagen, altså, og motivasjonen er på bunn. Hjelper ikke at jeg ikke trives i egen kropp denne graviditeten, heller
Digger innstillingen din Takk for oppmuntrende ord, det er sånne synspunkter som hjelper å snu litt på bildetSender deg masse omtanke! Når jeg blir stressa så synes jeg det er fint "å rydde litt i hodet", slik at man får litt oversikt over hva som tynger. Tenker at det er helt lov å ikke strekke til som man pleier under graviditeten og man må senke forventingene til seg selv. Mer av "hurra jeg fikk det gjort" istedet for "alt jeg skulle gjort". Vi må feire de små tingene og klappe oss på skuldra over at kroppen er ganske rå som gjør det den gjør
Er veldig vondt :/ Fikk klemt fingeren mellom to dører som møtte hverandre. Takk smertemessig er det mye bedre nå!Det hørtes ille vondt ut Hvordan klarte du det? Håper du klarer å holde den i ro!
Viktig å heie på hverandreDigger innstillingen din Takk for oppmuntrende ord, det er sånne synspunkter som hjelper å snu litt på bildet