Hva gjør du akkurat nå?

Sitter ved spisebordet og leser til studiene. Noen fler som er gravid student her inne? Eventuelt som har vært gravid student for kort tid siden? Har så utrolig mange spørsmål om alt mulig fra penger og permisjon til hverdagen, men finnes SÅ lite informasjon der ute..
Jeg går integrert master og har 3 år igjen når mini kommer til verden. Er litt lei skole så vil på en måte ta permisjon, men samtidig ønsker jeg å unngå å forlenge studenttiden min med ett helt år.
Jeg er også student, går masterløp og har igjen 2 år når lille kommer. Vi skal prøve på at far tar ut store deler av permisjonen også skal jeg gå over til samlingsbasert slik at det blir en god del nettundervisning slik at jeg også kan være mye hjemme. Praksis blir vanskelig å gjennomføre for meg, så den får jeg prøve å ta igjen senere.
 
Jeg er også student, går masterløp og har igjen 2 år når lille kommer. Vi skal prøve på at far tar ut store deler av permisjonen også skal jeg gå over til samlingsbasert slik at det blir en god del nettundervisning slik at jeg også kan være mye hjemme. Praksis blir vanskelig å gjennomføre for meg, så den får jeg prøve å ta igjen senere.
ønsker at barnefar skal ta mest av permisjonen her også, men pga jobbsituasjonen min så får jeg mest penger ut av å ta mye permisjon fra jobb. Må undersøke om jeg kan gå over til et samlingsbasert studieløp, men tror det er veldig vanskelig dessverre, pga måten skolen har lagt løpet. Vi har også en del praksis hvert senester og håper på å få tilpasset så mye som mulig.
 
ønsker at barnefar skal ta mest av permisjonen her også, men pga jobbsituasjonen min så får jeg mest penger ut av å ta mye permisjon fra jobb. Må undersøke om jeg kan gå over til et samlingsbasert studieløp, men tror det er veldig vanskelig dessverre, pga måten skolen har lagt løpet. Vi har også en del praksis hvert senester og håper på å få tilpasset så mye som mulig.
Jaa skjønner den! Det er en kabal som skal legges ja :playful:
 
Akkurat laget hjemmelaget pizza og salat… Fikk ned 1 pizzastykke, så sa det stopp. Det er så kjedelig, gleder meg til det gir seg :hello2 :wtf:
 
Akkurat laget hjemmelaget pizza og salat… Fikk ned 1 pizzastykke, så sa det stopp. Det er så kjedelig, gleder meg til det gir seg :hello2 :wtf:

Ja, så enig! Gleda meg til fredagatacoen, men orker jo bare maks halvparten :shifty::shy:
 
Har liggi senga siste halvtimen med 3åringen og sett på bilder og videoer av fødselen hans. Han har bytta på å kose seg selv på telefon og å kose babyen i magen :Heartred han og eldste sier at de vil være der og se på når jeg føder babyen:love7 Det hadde jo vært en drøm. Bare synd jeg ikke tør å ha en hjemmefødsel
 
Spiser frokost
 
Sitter i bilen med mannen og ungene og er på vei til en dagstur i Oslo :)
 
Driver og manner meg opp til å ordne klar bhg ting til unga, frokost og levering.
 
Spiser frokost og ser på bloggerne
 
Nyter roen i leilighetene etter ungen er levert i bhg!
 
Ligger i senga og scroller. Skal legge meg for å sove straks for er gåen i dag.
 
Back
Topp