Prøve og sove bort noen kvalme timer….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker det! Snart ferdig alleredeJeg og begynte se sesong 2 no!!
Akkurat begynt så har litt tid på meg. Men så nettopp ferdig venner til evig tid! Glede emeg til siste sesong kommer i juniElsker det! Snart ferdig allerede
Heldig du! Oi, vi har helt lik smak. Venner til evig tid var det jeg så før dette Elsker det også!!Akkurat begynt så har litt tid på meg. Men så nettopp ferdig venner til evig tid! Glede emeg til siste sesong kommer i juni
Gratulerer med dagen til 3-åringen!La meg alt for sent i går og er nå dødstrøtt. Ligger i senga, men må komme meg raskt opp for å ordne med barna og få levert de i bhg. Må bake og pynte kake, blåse ballonger og pakke gaver sånn at det er klar for gutten min som har blitt 3 år i dag. Alt dette før jeg skal på jobb en liten tur kl 12. henter ungene i bhg kvart over to og tar en kjapp feiring hjemme før barna skal på diverse fritidsaktiviteter. Og så trøtt som jeg er nå, så tror jeg det blir en fryktelig slitsom dag.
Men nå er det 3 år siden jeg ble mamma igjen før andre gang Og jeg elsker det lille nurket mitt som ikke er så lite lenger. Han er så fin og god og morsom og tøysete. Gleder meg til å feire han
La meg alt for sent i går og er nå dødstrøtt. Ligger i senga, men må komme meg raskt opp for å ordne med barna og få levert de i bhg. Må bake og pynte kake, blåse ballonger og pakke gaver sånn at det er klar for gutten min som har blitt 3 år i dag. Alt dette før jeg skal på jobb en liten tur kl 12. henter ungene i bhg kvart over to og tar en kjapp feiring hjemme før barna skal på diverse fritidsaktiviteter. Og så trøtt som jeg er nå, så tror jeg det blir en fryktelig slitsom dag.
Men nå er det 3 år siden jeg ble mamma igjen før andre gang Og jeg elsker det lille nurket mitt som ikke er så lite lenger. Han er så fin og god og morsom og tøysete. Gleder meg til å feire han
Ligger ved fotenden til eldste og kvier meg for å komme meg opp. Er såååå sliten i dag. Men burde komme meg ned og rydde etter middagen, spise litt og så legge meg…
Ligger her og føler meg ikke gravid, tenker bare negativt som i at det ikke kan være liv, at jeg har for lite symptomer osv. Men så har jeg jo egentlig en del symptomer på graviditet og ingen grunn til å tenke dumt. Føler meg så teit de gangene jeg blir så pessimistisk og greier heldigvis å snu det fort.
Hjernen kødder virkelig med oss! Jeg har jo ikke vært på ultralyd ennå en gang, så gleder meg veldig til å få det overstått. Da får jeg en bekreftelse på at det lever eller ikke og at det i det hele tatt er noe der. Har to barn fra før og har tatt tul i uke 6-8-10-12 med de begge da legen har henvist meg tidligere, så har liksom fått det bekreftet tidlig og flere ganger. Men denne gangen her fikk jeg ikke noe henvisning og dro ikke til legen før i dag 8+0, så måtte ordne privat tul neste uke, og kjenner jeg ble så stressa etter at jeg bestilte den! Gleder meg på en måte, men samtidig så redd for å komme dit og så bli skuffet.Hode spiller så mange puss at en kan bli smårar av seg selv, tenkt mange av de samme tankene som deg idag, samtidig som jeg har en del symptomer vi må bare holde ut til neste uke og få de bekrefta (igjen)
Hjernen kødder virkelig med oss! Jeg har jo ikke vært på ultralyd ennå en gang, så gleder meg veldig til å få det overstått. Da får jeg en bekreftelse på at det lever eller ikke og at det i det hele tatt er noe der. Har to barn fra før og har tatt tul i uke 6-8-10-12 med de begge da legen har henvist meg tidligere, så har liksom fått det bekreftet tidlig og flere ganger. Men denne gangen her fikk jeg ikke noe henvisning og dro ikke til legen før i dag 8+0, så måtte ordne privat tul neste uke, og kjenner jeg ble så stressa etter at jeg bestilte den! Gleder meg på en måte, men samtidig så redd for å komme dit og så bli skuffet.
Mens jeg skriver dette nå så tenker jeg at uansett får jeg ikke gjort noe med noen ting, verkennon det går galt eller bra. Derfor skal jeg nå slutte å tenke negativt, sette pris på at jeg faktisk er gravid, gå ned og spise og så legge meg.