Hva gjør du akkurat nå?

Ligger i senga og kniper. Skal straks ned og lage meg mat, for er skrubbsulten.

Tok en dag fri fra jobb og har ligget rett ut! I morgen blir det legen forhåpentligvis!

Første dag med alle andre i bhg og jobb. Jeg stod opp fra luren min for en time siden, har tent i ovnen, sendt melding til legen, spist restepizza og lagd meg en kopp te. Hjelper på formen å kunne gjøre alt saaakte. Dovendyrlivet.

Akkurat kastet opp. Rakk å få alle trygt ut døra, så var det bare å springe opp på badet. :depressed:

Første dag på jobb etter ferien, starter mykt med hjemmekontor på grunn av været...er sååå trøtt:sleep011

Spiser frokost og nyter stillheten etter kidsa er levert i bhg!

Spiser japp og salte pinner mens jeg ser på Emily in Paris :nailbiting: Var så kvalm og det hjalp.

Ser på New Amsterdam og spiser gulrotkake:) Nyter stillhetens mens frøkna er på skolen og sfo, å samboeren sover:p

Ser på scandal mens mini sover. Hjemmelaget idag etter en natt med hoTe og sårhals :happy:

Satte på film til meg og 2 åringen. Har hjemmelaget idag så vi slapp å ut og kjøre i snøværet ❤️ virker som hun synes det var ok med hjemmedag :hilarious:

Sitter og vugger en omsider sovende halvannet-åring etter det jeg tror må ha vært et heftig mareritt! :sorry: Svært lite lysten på å legge ned lillen i sengen sin igjen, selv om ryggen begynner å kjenne det godt.

Spiser Friskis og hører på lydbok.

Back
Topp