Hva gjør du akkurat nå?

Ligger i senga og leser. Oppdaga at serien jeg holder på meg ikke kommer med siste bok før, joda, termindatoen min så da har jeg lasta ned Årene på kindle i stedet for. Elsker kindlen min ❤️

Jeg ligger i senga og er skrubbsulten. Skal ned og spise den salamien som gravide kan spise og gleder meg :D for den er sååå jævlig god! Livet mitt har blitt så mye bedre pga den! :Heartred

Så trøtt, sliten og litt kvalm så ligger på sofaen og dupper litt føre 2 åringen våkner :sleep002

Akkurat stått opp etter lur. :bag:

Ligger på sofaen og ser på tv

Skal trene litt hjemme, bare fordi jeg vet at det vil hjelpe meg under fødselen og at jeg føler meg bedre etterpå :)

Ligger i fotenden på senga til eldste og orker ikke å komme meg opp for da må jeg rydde etter kveldsmat og slikt. Er litt kvalm nå og kjenner at det ikke frister å rydde.

Ser på demenskoret og gråter av hvor fin og trist den er på samme tid

Er på forum, utsetter å vaske litt klær før jeg må på jobb og utsetter frokost fordi jeg er slækk. Meeeen nå må jeg faktisk opp straks!

TV slave og surer rundt på beytwty‍

Ser på Norge bak fasaden, anbefales virkelig!!

Ser nye sesongen av Ginny & Georgia - halvsovende på sofaen :laughing002
Ser på den jeg også :Heartred Elsker den serien! Men må kjappe meg i dusjen egentlig for er alene med ungene i kveld og eldste pleier å våkne for å tisse i løpet av kvelden:arghh: såå kjipt om det skjer mens jeg er i dusjen.

Back
Topp