Hva gjør du akkurat nå?

Jeg vurderte den veldig selv for 5 år siden, den ser fin ut ja!
Ja, jeg tror den egentlig er fin. Har 2 Simo vogner som vi mest sannsynlig vil bruke som sovevogner her hjemme. Men de tar så stor plass i bilen. Så må ha noen vi kan pakke sammen

Jeg tenker vi skal kjøpe den med de største jula, så tror det er luft og litt større riller på den.
Jeg prøvetrilla de andre hos ei vennine, og de var fin på asfalt, men på grus å litt mer humper var lufthjula mye bedre:) veldig fornøyd med størrelsen på sportsdelen vi kjøpte også, hu på litt over 2 har enda god plass når hu sover i den:)

Jeg prøvetrilla de andre hos ei vennine, og de var fin på asfalt, men på grus å litt mer humper var lufthjula mye bedre:) veldig fornøyd med størrelsen på sportsdelen vi kjøpte også, hu på litt over 2 har enda god plass når hu sover i den:)
Herlig. Da blir det nok mest sannsynlig den vogna. Vet det er tidlig å kjøpe enda. Men det er ganske gode tilbud nå. Så greit å kunne benytte seg av det

Driver og snakket med mannen om at vi må pakke og komme oss av gårde igjen.

Vurderer å stå opp og kle på meg. Tror sulten vinner snart.

Ser tv og fyrer i peisen. Samboer er syk og i seng og lillemor er på overnatting ❤

Har lagt meg for å sove, er dødstrøtt og sliten eller juleferien !

Har en "liten 5 minutter" på jobb, og kjenner hvor lite inspirert jeg er til å plukke og pakke 110 spiler :meh: har to ordre til med spiler å plukke...sulten og litt uggen er jeg og :shifty:
Mest lyst til å se på babystæsj på finn og prøve å planlegge innkjøp til mini :sorry:

Ser siste sesong av Outlander mens eg venter på at dagene kan gå fortere. :-p

#testetøs

Nyter roen alene hjemme for første gang på 2 uker. Så deilig (utenom kvalmen da :hilarious:)

Sitter på do og bæsjer og nyter at ingen av ungene forstyrrer meg. Nå må jeg komme meg opp og ordne de klare til barnehagen og så dra på jobb litt senere. Er sååå trøtt og sliten as.

Back
Topp