Hva gjør du akkurat nå?

ligger på sofaen og kjenner at jeg mest vil fortelle ALLE at jeg er gravid mens mini og pappaen leker med traktor foran meg :)
 
Søvnløs!
Klokka er kvart på fem, og jeg har bare sovet litt i rykk og napp. Sto opp og lagde meg en kopp te, og har lest litt.
Et kvarter til mannen står opp, da skal jeg gå og legge meg igjen.
 
Spiser! Nå må jeg begynne å spise før jeg følger mini i barnehagen kjenner jeg. Kroppen er i helt annen modus :)
 
Sitter her som en komatøs potetsekk. 1-åringen var mye våken i natt. Håper han sover bedre innen august. :wacky:
 
Hjemme med eldstejenta som er full av feber.
Hun er ganske slapp og sover en del så da får jeg inn noen små powernaper til meg selv også ;)
 
Jeg ligger i sengen. Har så vondt i bekken og rygg. Spretter tårer i øynene hvis jeg gjør noe dumt. Er så vondt at jeg blir kvalm. Fikk time til manualterapeut på torsdag.
 
Jeg ligger i sengen. Har så vondt i bekken og rygg. Spretter tårer i øynene hvis jeg gjør noe dumt. Er så vondt at jeg blir kvalm. Fikk time til manualterapeut på torsdag.
Håper du blir bedre etter behandling!
 
Prøver å finne motivasjon til husarbeidet. Er det andre som også sliter med det om dagen? Håper ikke det bare er meg :hilarious:
 
Haha:hilarious::hilarious: så godt å høre at det ikke bare er meg☺️ nå syns jeg det er ekstra slitsomt, blir anpusten av kun å tømme vaskemaskin og henge opp tøy lissom :banghead:
Jeg er ikke noe glad i ting som jeg må bøye meg for, for eksempel rydde leker og plukke opp matrester etter 1-åringen. Og så er det så mye som må gjøres daglig at det er lett å utsette det som skal gjøres annenhver uke. :rolleyes:
 
Hahah, ja det har jeg:smiley-ashamed008beklager:laughing002
Det går bra! Jeg trykker nok sikkert feil hele tida selv også. :) Bare ble litt usikker på hva det var da jeg så i varsler at du var uenig med meg, men så måtte jeg le når jeg så posten du var uenig i. :hilarious:
 
Det går bra! Jeg trykker nok sikkert feil hele tida selv også. :) Bare ble litt usikker på hva det var da jeg så i varsler at du var uenig med meg, men så måtte jeg le når jeg så posten du var uenig i. :hilarious:
merka ikke at jeg hadde gjort det før du sa det:laughing002
 
Prøver å finne motivasjon til husarbeidet. Er det andre som også sliter med det om dagen? Håper ikke det bare er meg :hilarious:
Samme problemet her, har null motivasjon til det meste om dagen! Veldig uvant. På denne tiden av året pleier jeg å ha mye motivasjon til både husarbeid og pynting til jul, gaveinnpakking og den slags, men neida, her er det stopp.. :rolleyes:
 
Lille gutten sover luren sin, så da får jeg sjekket forum. :)
 
Vi har nettopp spist middag, nå leker vi med duplo. Brukte utrolig lang tid på å komme hjem fra barnehagen i dag, var tre ulykker på vei hjem :shifty:
 
Back
Topp