Hva gjør du akkurat nå?

Surfer og følger med på babycallen til den lille som ligger ute og sover luren sin. :)
 
Scroller på forumet mens jeg egentlig holder på å sy julegaver :rolleyes: Kan trygt si jeg ikke har fått gjort så mye som jeg hadde tenkt! :wacky:
 
Ligge på sofaen og ete chips etter trening:sorry::dead: sa til meg sjøl før i dag: no må du skjerpa deg!! Vil jo ha litt fin mage når den kommer fram, ikkje dekka av chips valka ;) så langt kom eg med den sjølvkontrollen xsmile2
 
Vasker badet, trengte en liten pause så nå scroller jeg her inne.
 
Holde på å legge bøllefrøene på 5 og 7.
 
Akkurat våknet etter å ha lagt 1-åringen. :p
 
Sitt på rommet til dattra mi som våkna opp igjen og som ikke vil sove
 
Ser på den serien på Dplay Else om barn. Veldig spennende! Også skriver jeg julekort samtidig.
 
Spiser knekkebrød med gulost og ser på greys anatomy.
Merker at hvis jeg blir sulten så blir kvalm
 
Ser på den serien på Dplay Else om barn. Veldig spennende! Også skriver jeg julekort samtidig.
Vurderer hun å få barn? Eller handler den om noe annet? Hvor gammel er hun forresten? Jeg har ikke Dplay for tida, vi prøver å kutte litt ned på antall strømmeTV-tjenester vi har.
 
Vurderer hun å få barn? Eller handler den om noe annet? Hvor gammel er hun forresten? Jeg har ikke Dplay for tida, vi prøver å kutte litt ned på antall strømmeTV-tjenester vi har.
Hun sjekker ut alle måter å få barn på! Og det å velge å ikke få barn. Veldig fin serie!
Dplay er skikkelig crap. Nå har de jo begynt med reklame også. Var liksom det vi ville slippe da vi BETALTE for den! :mad:
 
Back
Topp