Hva gjør du akkurat nå?

Jeg tar vitaminer og skal pusse tenner og ta kveldsstell nå. :)
 
Vurderer hun å få barn? Eller handler den om noe annet? Hvor gammel er hun forresten? Jeg har ikke Dplay for tida, vi prøver å kutte litt ned på antall strømmeTV-tjenester vi har.

Du kan se det gratis på D-play, men er mye reklame. :happy:
 
Akkurat gitt 1-åringen frokost. Tar et kvarter i lenestolen før vi skal trille tur. :)
 
Ligger i senga og vurderer om jeg skal stå opp og gjøre skolearbeid o_O
 
Ligger på sofaen å funderer på når jeg evt skal ta kontakt med legen. Har fått det for meg at jeg må lissom dit å bekrefte graviditeten før jeg tør å tro for mye på testen:banghead::happy::happy::happy::happy:
 
Skal snart legge guttungen og håpe det går fort så jeg kan slappe av på sofaen :dead:
 
Hun sjekker ut alle måter å få barn på! Og det å velge å ikke få barn. Veldig fin serie!
Dplay er skikkelig crap. Nå har de jo begynt med reklame også. Var liksom det vi ville slippe da vi BETALTE for den! :mad:
Dplay svikter ja! AirPlay funksjonen funker ikke heller:mad::mad:
 
Jeg har akkurat ryddet kjøkkenet etter fredagstaco og skal nå spille litt dataspill. :)
 
Ser på Fantorangens Jul med 1-åringen. :)
 
Akkurat våknet etter å ha lagt 1-åringen. Skal spille litt WoW.
 
Mater hundene, rydder kjøkkenet, pynter til jul og hører på julemusikk. :) :greet008
 
Slapper av i sofaen :D
 
Sitter ved PC-en og kjenner på smertene i underlivet mens jeg prøver å mote meg opp til å tegne litt.
Har nettopp sett en episode av Else's nye program om barn og kjenner veldig på denne gleden over å være mamma.
Er veldig spent på hvordan det vil bli etterhvert med to.
 
Føler også at tiden går veldig sakte! Først var jeg utålmodig for testen, men nå virker veien videre veldig lang den også :p
 
Jeg levler en lightforged draenei paladin i WoW. :) Skal straks pusse tenner og sove.
 
Ser/hører på Bounce Patrol på YouTube. Har akkurat "spilt" litt sammen med lille gutten min, vi har noen rytmeegg, bjellekrans og fløyte, som vi begge har det veldig moro med, men det låter vel ikke så veeeldig bra... :hilarious:
 
Back
Topp