Hva gjør du akkurat nå?

Sitter i sofaen mens pappaen legger storesøster. Funderer på hva jeg skal gjøre next. Trene, dusje, spise kinamat og godis? Eller bli sittende, strikke, se TV, spise kinamat og godis? [emoji23]
 
Sitter i sofaen mens pappaen legger storesøster. Funderer på hva jeg skal gjøre next. Trene, dusje, spise kinamat og godis? Eller bli sittende, strikke, se TV, spise kinamat og godis? [emoji23]
Så sent så hadde jeg nok gått for siste alternativet? [emoji5] hva gjorde du? [emoji6] her tok vi treningen før 12 idag [emoji3]
 
Skal spise en deilig kyllingpai med middelhavsgrønnsaker i og salat ved siden av [emoji3]
 
Så sent så hadde jeg nok gått for siste alternativet? [emoji5] hva gjorde du? [emoji6] her tok vi treningen før 12 idag [emoji3]

Ble siste [emoji85] Kan ikke trene samtidig i kjelleren i tilfelle Ada får nattskrekk eller Indi våkner pga sykdom. Grei unnskyldning det ;) Mamma kommer for å leke litt med kidsa i morgen, så da kan jeg trene uten bekymringer :)

Hvor var lille når du trente da? Hos pappaen? Jeg syns det er vanskelig å trene når barna er våkne. Storesøster vil jo finne på noe med mamma. Men hadde vært deilig å starte dagen med ei økt. Når man har masse energi. Gir jo en boost etterpå også :)
 
Ble siste [emoji85] Kan ikke trene samtidig i kjelleren i tilfelle Ada får nattskrekk eller Indi våkner pga sykdom. Grei unnskyldning det ;) Mamma kommer for å leke litt med kidsa i morgen, så da kan jeg trene uten bekymringer :)

Hvor var lille når du trente da? Hos pappaen? Jeg syns det er vanskelig å trene når barna er våkne. Storesøster vil jo finne på noe med mamma. Men hadde vært deilig å starte dagen med ei økt. Når man har masse energi. Gir jo en boost etterpå også :)
Skjønner godt at det er lurt å passe litt på og være tilstede da[emoji6] Hvordan går det egentlig med nattskrekkene nå? Så deilig for deg med mamma på besøk i morgen og litt fri til å gjøre det du vil uten at noen av jentene henger i buksebeinet! [emoji6][emoji106]

Vi (jeg og samboeren, og M da selvfølgelig) reiste sammen til Sats i dag og leverte henne i miniSats og startet vår trening sammen! Vipps en times tid senere har vi begge fått trent litt og M hadde fått lekt litt [emoji6] og det beste av alt var at hun faktisk hadde sovnet i fanget til hun ene som jobbet der når vi kom for å hente henne.. [emoji173] og hun sovner aldri på vårt fang hjemme lenger, og det er alltid en liten kamp hver gang det er hvile-/leggetid..
 
Venter på at sambo skal bli klar for å legge seg. [emoji52] får aldri sovne før han kommer uansett.
 
Vekka just mannen, nå trykker jeg en kaffekopp til ham. :)
 
Akkurat spist frokost (mistet matlysten når A nekta å legge seg for dupp) og ser nå på ALT jeg må få gjort i dag[emoji85]
 
Er på besøk hos svigersøster, C leker med fetteren sin som er 1 år eldre[emoji4]
 
Back
Topp