Sitter i bilen på vei hjem fra butikken[emoji594]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Klar for 30-årsdag![emoji4]
Kos deg masse på party [emoji3]Klar for 30-årsdag![emoji4]
Deilig med litt voksentid etter at barna er lagt og egen middag til kun de voksne [emoji6]Cristian sover, så nå skal jeg og pappaen spise middag[emoji127]
Så sent så hadde jeg nok gått for siste alternativet? [emoji5] hva gjorde du? [emoji6] her tok vi treningen før 12 idag [emoji3]Sitter i sofaen mens pappaen legger storesøster. Funderer på hva jeg skal gjøre next. Trene, dusje, spise kinamat og godis? Eller bli sittende, strikke, se TV, spise kinamat og godis? [emoji23]
Så sent så hadde jeg nok gått for siste alternativet? [emoji5] hva gjorde du? [emoji6] her tok vi treningen før 12 idag [emoji3]
Skjønner godt at det er lurt å passe litt på og være tilstede da[emoji6] Hvordan går det egentlig med nattskrekkene nå? Så deilig for deg med mamma på besøk i morgen og litt fri til å gjøre det du vil uten at noen av jentene henger i buksebeinet! [emoji6][emoji106]Ble siste [emoji85] Kan ikke trene samtidig i kjelleren i tilfelle Ada får nattskrekk eller Indi våkner pga sykdom. Grei unnskyldning detMamma kommer for å leke litt med kidsa i morgen, så da kan jeg trene uten bekymringer
![]()
Hvor var lille når du trente da? Hos pappaen? Jeg syns det er vanskelig å trene når barna er våkne. Storesøster vil jo finne på noe med mamma. Men hadde vært deilig å starte dagen med ei økt. Når man har masse energi. Gir jo en boost etterpå også![]()
Ble det vafler til lunsj? [emoji5]Fikk litt lyst på vafler nå så vurderer å lage det til lunsj[emoji848]