Jeg ser paradise... døøøøør på meg [emoji23]
Flott gjort! [emoji6] Sånne ledere blir man glad av og ha! [emoji6][emoji106]De er så flinke og effektive, så skulle bare mangle å få noen goder når barnegruppen er mindre og vi har muligheten til det. Sendte de hjem litt før tiden også jeg. Boss of the year [emoji23] Hehe. Og mente utetid med barnehagebarna etter kontortiden, så fikk nyte sola jeg også![]()
Veldig snill mann og helt sikkert vel fortjent [emoji173]Fikk en smiiil av mannen, så momser sjokolade mens jeg strikker og ser TV![]()
For i går? Jeg venter på dagens episode[emoji28]
For i går ja [emoji23] grining og baller og bæsj og drama [emoji173]
Haha[emoji23] ble litt skuffa når grunde sjekket inn igjen jeg.. men litt glad for at Sophie sjekket ut[emoji28]
Jeg hadde glemt han litt [emoji85]
Og jeg syns liksom at jentene må slutte å hete det samme!
Haha ja. Unnskyld meg men Grunde skremmer meg litt egentlig for han ser ut som en porselens dukke[emoji23][emoji23]
Det er det han gjør! Har jeg ikke tenkt over!
Høres behagelig ut - akkurat som en fredag bør være [emoji3]På jobb. Fire voksne og seks barn. Litt av en fredag [emoji12]
Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...