Hva gjør du akkurat nå?

De er så flinke og effektive, så skulle bare mangle å få noen goder når barnegruppen er mindre og vi har muligheten til det. Sendte de hjem litt før tiden også jeg. Boss of the year [emoji23] Hehe. Og mente utetid med barnehagebarna etter kontortiden, så fikk nyte sola jeg også ;)
Flott gjort! [emoji6] Sånne ledere blir man glad av og ha! [emoji6][emoji106]
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg skal legge meg [emoji85] har vært så hektisk i dag, så har knapt fått skravlet! Sorry!
 
Jeg hadde glemt han litt [emoji85]
Og jeg syns liksom at jentene må slutte å hete det samme!

Haha ja. Unnskyld meg men Grunde skremmer meg litt egentlig for han ser ut som en porselens dukke[emoji23][emoji23]
 
Sitter i sofaen og skravler her mens jeg venter på at M skla våkne [emoji173] Rolig og deilig fredagsmorgen som er den første jeg og hun er alene hjemme igjen.. [emoji177]
 
Burde virkelig gå i dusjen mens lille enda sover, men tror rett og slett ikke jeg orker i dag. Får ta en kattevask og litt tørrshampo. [emoji23]
 
Ute på trilletur og gåtur for min del[emoji3] M sover og jeg går og får frisk luft - to fluer i ett[emoji3]
 
Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...
 
Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...

Det er innafor, det er fredag[emoji16][emoji322]
 
Back
Topp