Ser på at C og pappaen leker på gulvet mens jeg ligger på sofaen og har mageknip..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det er innafor, det er fredag[emoji16][emoji322]
Det er klart det er innafor - er jo "frædda'n" [emoji23]Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...
Sovna på sofaen kl.21.30. Indi har styrt hele kvelden og er nå dønn våken. Jeg også. Hun tuller og fjaser [emoji849][emoji42]
M har styrt i hele kveld... Men det har nok litt å gjøre med operasjonen.. Mannen slukna på sofaen for mange timer siden, og jeg skal bare skravle ferdig de siste 13 min av dette døgnet, så skal jeg sove selv![]()
M har vondt stakkarUshj. Stakkar [emoji17] Hvordan gikk natta og hvordan går det med M i dag? Håper dere fikk sove godtMannen tok ansvaret i går og i natt, så stod jeg opp kl.05.45 med jentene. Nugatti på skiva og kaffe i koppen [emoji85]