Hva gjør du akkurat nå?

Ser på at C og pappaen leker på gulvet mens jeg ligger på sofaen og har mageknip..
 
Ungene har endelig sovnet. Men jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til. Jeg har mensen, som betyr null kos. Og skapet er TOMT for godis. Fredagskveld gone bad! [emoji30]
 
Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...
Det er klart det er innafor - er jo "frædda'n" [emoji23]
 
Slenger på sofaen[emoji5] Tenker straks og spise litt burritos igjen [emoji6]
 
Sovna på sofaen kl.21.30. Indi har styrt hele kvelden og er nå dønn våken. Jeg også. Hun tuller og fjaser [emoji849][emoji42]
 
Sovna på sofaen kl.21.30. Indi har styrt hele kvelden og er nå dønn våken. Jeg også. Hun tuller og fjaser [emoji849][emoji42]

M har styrt i hele kveld... Men det har nok litt å gjøre med operasjonen.. Mannen slukna på sofaen for mange timer siden, og jeg skal bare skravle ferdig de siste 13 min av dette døgnet, så skal jeg sove selv :p
 
M har styrt i hele kveld... Men det har nok litt å gjøre med operasjonen.. Mannen slukna på sofaen for mange timer siden, og jeg skal bare skravle ferdig de siste 13 min av dette døgnet, så skal jeg sove selv :p

Ushj. Stakkar [emoji17] Hvordan gikk natta og hvordan går det med M i dag? Håper dere fikk sove godt :) Mannen tok ansvaret i går og i natt, så stod jeg opp kl.05.45 med jentene. Nugatti på skiva og kaffe i koppen [emoji85]
 
Ushj. Stakkar [emoji17] Hvordan gikk natta og hvordan går det med M i dag? Håper dere fikk sove godt :) Mannen tok ansvaret i går og i natt, så stod jeg opp kl.05.45 med jentene. Nugatti på skiva og kaffe i koppen [emoji85]
M har vondt stakkar :( men fikk en is til frokost nå, så vi fikk bort tårene [emoji87] natta gikk delvis greit! Hu sov godt, men våkna i 4-tiden og måtte på do (nr 2), mens lillebror hylte for hele byen ganske lenge.. Mannen klarte IKKE å roe han [emoji19] (sikker på at du ikke hørte noen hyl i det fjerne?). Nå står kjøkken og tøybretting for tur, samt pass og kos av to små :) mannen gjør som alltid, sover på sofaen [emoji19][emoji85]
 
Drikker kaffe og fyller skravlekvota for dagen, mens L sover første dupp... mulig det må bli to i dag, for denne kom tidlig!
 
Sitter på do. Innimellom kommer jeg plutselig på at jeg skal på intervju på mandag og får akutt nervøs mage (=diaré=too much information) [emoji23]
 
B sover, eldste sitter på tlf, jeg er nydusja og drikker kaffe. [emoji4]
 
Sitter i sofaen og lurer på hva vi skal finne på etterpå.. [emoji6] Nå sovnet M så får vi se[emoji3]
 
Back
Topp