Hva gjør du akkurat nå?

Sitter på nattevakt og strikker:)

Sitter også på nattevakt :p men jeg knasker gulrøtter og chips :D fin kombi
Viktig å kose seg når man jobber natt!:) har du tenkt å fortsette med netter nå når du er gravid? Jobber du kun netter eller 3 delt?:)

Akkurat spist frokost og skal på jobb :)

Ligger på soffan og ser Frost filmen sammens med de to prinsessene mine som har fri fra bhg i dag :) skikkelig kosemorgen med ostesmørbrød, pysjen på, film og fyr i ovnen :Heartred har gledet oss hele uken til denne morgenen :D også har det kommet mer sny i natt, så deilig!!

Prøver å presse i meg noe mat. Frister lite.

Ligger på soffan og ser Frost filmen sammens med de to prinsessene mine som har fri fra bhg i dag :) skikkelig kosemorgen med ostesmørbrød, pysjen på, film og fyr i ovnen :Heartred har gledet oss hele uken til denne morgenen :D også har det kommet mer sny i natt, så deilig!!

Åh det hørtes skikkelig digg ut! :D

Har akkurat kommet hjem etter å ha levert snuppa i bhg, og nå skal jeg begynne å pakke inn gavene til julekalenderen hennes ;)

nydelig utsikt anines! :)

Har besøk av en innstallatør fra canal digital. Endelig blir det tv :D

Eg ser sesong 11 av greys anatomy på viaplay og hylgriner :P :(

Sitter i sofaen og later meg. Må få fått ut med søpla. Det har hopet seg opp. Hengt opp tøy og satt på en ny maskin. Og rydde, støvsuge osv :p

Sitter og venter på mannen som har kjørt til bakeren for å kjøpe kaffe til jenta si :)
Etter at jeg kastet røyken drikker jeg ikke mer enn 1 kopp kaffe lenger, smaker liksom bare godt med den første koppen om morgenen. Håper jeg fortsatt liker latte :)

Har fått hårkur i håret, og skal gå i dusjen. Må gjøre "grovarbeidet" i dag, med negler, hårfjerning og diverse.. Skal på julebord i morgen, og jeg tror ikke jeg orker å gjøre så voldsomt mye i morgen, så fordeler det over to dager :P

venter på mannen som er hos legen, så handle skruer for min far, til nav og så spyr jeg ut bildøra ved behov, skal på apotek å ha alt de har for kvalme!

sitter på jobb og gjør alt for å ikke sovne :P
kl 1530 er det helg... men timen frem til da er tung da jeg kun vil sove :(

Back
Topp