Hva gjør du akkurat nå?

Ser barnetv med minstemann:) snart kveldsmatlaging;)
 
Ligger i senga og skal sove :p trøtt som ei strømpe :p
 
Sitter og ser film mens gubben prøver å få mini til å sovne igjen. Han våknet delvis men pleier å roe seg med pupp. Men nektet å bli lagt i sengen igjen så da får gubben prøve å la han sovne uten pupp igjen
 
Ser en eller annen film som gubben har satt på, men snakker mest med ei veninne via fb om fødsler å sånn :p
 
Kom nettopp hjem fra julebord. Ble tiiiidlig kveld. Dødssliten.
 
Nattevåken etter baby skulle ha mat, og får ikke sove igjen. Plutselig sulten jeg og, og blitt sykt tørst på natta.
 
Ligger på sofaen på hytta og ser på Mikke Mus med ungene :) Tenkte jeg skulle reise meg og lage frokost, men det var så godt å ligge under teppet :p
 
Ligger i senga og slapper av og surfer. Fikk sove ut i dag, men våkner halv ni såklart. Nyter å ikke måtte stå opp da :)
 
Venter på at gubben skal våkne etter nattevakt. .. kjeder meg :p
 
Blei nettopp vekt av mannen og storebror som skal på jobb og i bhg. "Ælska deg mammami" sa han og ga meg et kyss på kinnet<3 Lilleskatt!
 
Sitter på bussen på vei til jobb. Jeg hater kollektivt.
 
Ligger på sofaen å ser prinsesse sofia sammen med snuppa,som er hjemme fordi hun er så forkjølet :(
 
Ligger på sofaen.
 
Prøver å dytte i meg frokost. frister ikke, men MÅ spise
 
Sitter på kontoret på jobb og prøver å motivere meg selv til å gjøre papirarbeid :p
 
ligger på sofaen, prøver å slappe av nå som småen sover....
 
Back
Topp