Hva gjør du akkurat nå?

Nettopp montert den nye grindsengen til lillebror som blir storebror :p vi fikk en av noen som vi har brukt til no, men den gikk ikkje gjennom døråpningen og han låne storebror sitt soverom når han ikkje e her (han e her annenhver helg) derfor fikk han ny :D
 
Sitter på bussen på vei til jobb. Jeg hater kollektivt.
Hater det selv! Særlig når jeg er gravid. Klamt og trangt med en god blanding av masse lukter.. Å når magen kommer og det blir tungt er det faktisk svært få som reiser seg og tilbyr plass..
 
Ser på vampyrserie på netflix, spist en hel pose chips så no e eg kvalm igjen :p haha
 
Ligger I sengen.
 
Akkurat ferdig å mote meg opp for å gå inn på det iskalde soverommet for å legge meg. Sov godt alle sammen :)
 
Trøtt. Skal prøve å sovne for nte gang, klokka er stilt på 5.30.
 
Ligger på sofaen med kommende store bror (som ennå er liten)....
 
Ligger på sofaen og ser disney junior med de små, snart kle storesøster og kjøre ho i bhg :)
 
Fått meg noen dager fri for å komme meg litt. Mannen har tent i peisen. Spist en croissant og nå skal jeg lage meg ostesmørbrød. Og kose meg med strikketøy og slappe av resten av dagen❤️
 
Ligger på sofaen og ser hotell cæsar. Skulle ønske formen var bedre og at jeg var på jobb.. :/
 
Ligger på sofaen å se god kveld Norge, skal sove litt snart. Har vært våken i hele natt.
 
Venter på ultralyd på sykehuset. Gruer meg veldig til tross for å ha sett bankende hjerte for 15 dager siden!

Håper det fortsatt er liv der og spent på hvilke oppfølging jeg får videre med tanke på sykdommen jeg har...
 
Sitter å ser frost med sønnen som er hjemme med feber i dag. Han elsker Olaf. Haha:-D
 
Back
Topp