Hva gjør du akkurat nå?

Spiser frokost og har pakket det jeg trenger for modell jobb senere idag :) meget spent :)
 
Ligger langt under dyna og prøver å våkne :rolleyes:
 
Prøver å våkne. Skal ut på julegaveshopping med datter og søster:)
 
Ligger i senga og slapper, skal gå i dusjen nå.
 
Ligger i senga og prøver å ikke spy :p burde begynne å komme meg opp...skal inn til ene jobben og levere sykemelding idag men fristee lite å gå å ta buss når jeg er sååå kvalm...
 
Da fikk 5 åringen spysyken, ikke nok med at jeg er sykelig kvalm selv, skal jeg altså vaske og rydde etter en annen.. :(
Må vel droppe legetimen som skulle bøi redningen.
Prøvde en postafen i håp om bedre virkning idag.

Happy onsdag :grumpy:
 
Da fikk 5 åringen spysyken, ikke nok med at jeg er sykelig kvalm selv, skal jeg altså vaske og rydde etter en annen.. :(
Må vel droppe legetimen som skulle bøi redningen.
Prøvde en postafen i håp om bedre virkning idag.

Happy onsdag :grumpy:
Ånei! Tror eg hadde krepert om mini sko spydd nå mens denne kvalmen er her! Uff! God bedring til dokke begge!
 
Sitter i sofaen etter å ha skysset mannen til jobb...han blir borte i to dager, så nå synes jeg fryktelig synd på meg selv som sitter kvalm og utslitt i et tomt hus med ingen til å passe på meg :p Har ingen liten som kaster opp heldigvis da, så skal ikke klage! Stakkars...:(
 
Nå har eg akkurat stått opp med småtrollene mine :) skal få i de noe frokost før eg kler på storesøster og kjører ho i barnehagen :)
 
Ånei! Tror eg hadde krepert om mini sko spydd nå mens denne kvalmen er her! Uff! God bedring til dokke begge!

Vi kaster opp om hverandre på toaletten.
Man har jo ingen valg annet enn å klare det, men dette blir en fryktelig lang dag.

Takk, prøver å trøste meg med at kvalme er et godt tegn på at alt er bra, men synes virkelig jeg burde få sluppet den ekstreme varianten når jeg er alene med syke barn :arghh::banghead:
 
Vi kaster opp om hverandre på toaletten.
Man har jo ingen valg annet enn å klare det, men dette blir en fryktelig lang dag.

Takk, prøver å trøste meg med at kvalme er et godt tegn på at alt er bra, men synes virkelig jeg burde få sluppet den ekstreme varianten når jeg er alene med syke barn :arghh::banghead:
Har hatt omgangssyken en gang samtidig som mi...det e virkelig frustrerende å vær alene da!
Håper at det roer seg litt iløpet av dagen ihvertfall for begges del.

Forstår jeg kjempe godt! Kvalme er ille nok uten at det blir så intenst. Greit å ha tegn og symptomer men ikke mye greit når det tar over hele døgnet..
 
Back
Topp