Hva gjør du akkurat nå?

Har akkurat kommet fra jobb og spist toast (måtte gå til innkjøp av toastjern i går siden jeg har lyst på det til alle døgnets tider :p) og nå skal jeg sove middag, er så trøtt i dag :)
 
Sitter i sofaen å vil bare gå å legge meg... mn har en på to som ikke skulle sove lenge i dag nei...:/
 
Tar glukosetest så sitter å vente på at 2 timer skal fly forbi så jeg kan bli ferdig og gå hjem å spise litt.
 
Ligger på sofaen og surfer på nettet :) livet til en sykemeldt er jammen spennende...
 
Da sitter man å vente på å komme inn til lege andre sv. ktr denne gangen, å er sykt kvalm her jeg sitter å venter:/
 
Ser på god morgen norge, mens jeg jobber litt. Skal igang å bake ostehorn straks :)
 
Ble akkurat sendt hjem fra praksis fordi formen er så elendig! Så nå sitter jeg våt og kald i sludd å venter på banen..
 
Har sovet litt, og nå kommet meg opp igjen i stuen, og venter på mannen som spiller litt Playstation mens jeg sov:) så nå begynner snart fredagskvelden!! Koser meg med nytt på nytt så lenge:)
 
Eeendelig på vei hjem fra jobb!! Vært en hard dag med dårlig form og kvalme.. ikke happy for jobb kl 9 i morgen :(
 
Har hatt pappa og svigers på middag her i dag, så nå sitter jeg å gjør apsolutt ingenting ;)
 
Vurderer å legge meg! Klokka er tråsalt 2130 snart! Er vel ukas rekord...:p
 
Har akkurat kost meg med angelsound! :D så gøy at jeg finner hjertelyden raskere for hver gang å at den blir sterkere! ❤️:D
Bestemte meg for å høre litt til å da fant jeg den ikke med en gang å ble bekymret! xD viste seg at den hadde flyttet seg langt til siden! Hihi! Lille ramp! ❤️
 
Sitter å ser på Den lille havfruen i sofaen under pledde lamme guttungen som jeg syntes sto opp for tilii:p
 
Back
Topp