Hva gjør du akkurat nå?

Sitter i sofaen å ser på sesong 1 av big bang theory. Må holde meg i ro pga senebetennelse i skuldra så da ble det big bang maraton i dag. :)
 
Sjer på skirenn å heier på Petter:)
 
Akkurat prøvd med litt hostesaft, klør sånn i halsen å det holder meg våken:/ Tror jeg blir gal snart:/ Drit å være forskjøla....
 
Akkurat lagt 2-åringen:) Sitter i soffaen å kjenner på livet i magen å vurderer sterkt å legge meg selv også snart! :p
 
Sitter i sofaen med gutten min som er syk og blir derfor en hjemmedag fra barnehagen og jobb. Så vi spiser frokost og ser på barnetv:)
 
Akkurat nå halvligger jeg i sofaen og saumfarer forumet da motivasjonen for å skrive oppgaver ift. skolearbeidet er ikke-eksisterende :)
 
Ligger på sofaen med en livlig mage;-) mannen i huset ordner middag og senere skal vi ut på tur med hundene:)
 
Er så lykkelig i dag!! Våren er endelig her! Har sittet på terrassen og drukket kaffe i solen i flere timer med en venninne og skravlet. Så deilig! Har også øvelseskjørt i to timer OG stekt opp 40 hjemmelagde kjøttboller og 40 hjemmelagde greske "kjøttboller" så vi har middag til uken :) så sitter jeg å jobber med noe frilansjobb mens jeg venter på at mannen som er på trening skal komme hjem så vi kan spise middag!
 
Sitter å leser det nye på forumet ettersom det er en stund siden jeg har hatt tid til dette :)
 
Back
Topp