Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat satt på middag, fyrt i ovn å venter på sambo som er å henter i barnahagen skal komme hjem:)
 
Da var jeg å lille akkurat stått opp etter ei natt m feber å stygg hoste, så nå blir d frokost å barnetv:) Ingen barnehage i dag:)
 
Ligger i sengen og ser litt på tv. Hatt en kjip natt og våknet forkjøla med feber i dag så tror jeg blir her en stund :p
 
Akkurat gått tur med hunden. Nå er det sofa slaffing før jeg skal hente vesla på skolen:)
 
Sitter på jobb og syns synd på meg selv. Er potte tett i tillegg til uggen og trøtt. Ønsker meg hjem til senga mi...
 
Akkurat lagt guttn for en litn lur, så ser fødeavdelinga før jeg skal legge meg litt jeg ogsåå...
 
Sitter og markerer ulike dører med ulike farger på byggetegninger:)
Litt tungen-rett-i-munnen-jobb, men tiden går ganske kjapt!! Skal dra om en time ogs streik i bhg:D
 
Nettopp våkna etter en liten dupp! Skal straks ut i PØSregn for å så hente eldste som skal til tannlege og frisør :)
 
Skal prøve å få i meg litt mat tenkte jeg, men er ikke bare litt kvalm så vi får se hvordan det går...
 
Sitter på sykehuset, første kontrollen! Lange dager for gravide med diabetes!
 
Sitter og venter på Greys som starter på tv2 nå
 
Har akkurat trykt i meg en baguette, men kjenner jeg egentlig har lyst på noe mer :wacky:
Sånn ellers ser jeg på tv og skal snart en tur på butikken :happy:
 
Back
Topp