Hva gjør du akkurat nå? (bilder)

Tja.. Må si meg enig i at Rimi sin var størst og best :p
Var bleier, våtservietter, bind, en leke, ammeinnlegg, babyolje, babywash og bokstavklistremerker :p
Har pakka det ut med resten, så husker ikke helt..men tror det var alt :o

Oki men det er jo ganske greit da :) det er jo gratis så klager ikke akkurat hehe :D

Burde jammen få gang på oslaginga her og... Har sånne former, og brukte de veldig mye ifjor :D
Aldri prøvd med smoothie da, bare juice og saft :D
Er det godt med juice og saft? Kanskje jeg skal prøve det :D åssen juice og saft bruker du?
Ikke prøv med energi drikke :P det gjorde gubben, det smakte død :O utvanna batery var ikke godt :P

2f069f347416160eca4525c020cc0daf

Pause i nedpakking i DK, reiser videre til Kristiansand en uke i morgen :) Blir litt å pakke, og rester på bordet må jo bort også ;)

Er det godt med juice og saft? Kanskje jeg skal prøve det :D åssen juice og saft bruker du?
Ikke prøv med energi drikke :P det gjorde gubben, det smakte død :O utvanna batery var ikke godt :P

Har brukt mest tropisk juice :D eller hvilken som helst saft :)

Skal prøve det i løpet av helgen.
Jeg har hatt saft is craveings til 1000 de siste ukene haha. det har blitt en del frisk is i det siste for å si det sånn:p Men home made er myye bedre:D

Har spist mye av det jeg og :p
Hjemmelaget er absolutt best... Og sunnest og tenker jeg :p

Ooh, det så godt ut! Er den nye kesamen god? Har ikke fått den her enda :(

Syntes den var veldig god :D
Skulle egentlig ha den med bringebær... Tok visst feil :p visste ikke at denne med pasjonsfrukt fantes engang! Den med lime er også god :)

Syntes den var veldig god :D
Skulle egentlig ha den med bringebær... Tok visst feil :p visste ikke at denne med pasjonsfrukt fantes engang! Den med lime er også god :)

Så bra :) Håper vi får den snart ^^ Visste ikke at den fantes med bringebær :o Tror jeg blir nødt til å ta meg en tur på Spar eller Meny og se om de har med pasjonsfrukt og bringebær :D

Så bra :) Håper vi får den snart ^^ Visste ikke at den fantes med bringebær :o Tror jeg blir nødt til å ta meg en tur på Spar eller Meny og se om de har med pasjonsfrukt og bringebær :D
Mm, kesam bringebær høres super digg ut..
Men Står på sidene til tine at kesam bringebær bare selges i Coop butikker.. :(

ImageUploadedByBV Forum1433081636.100173.jpg
Jeg å magen slapper av på sofan før jeg skal begynne å finne frem litt til fødebagen.. Pga mini ferie til neste helg føler jeg for å ha den i orden før det :)

Back
Topp