Hva gjør du akkurat nå? (bilder)

Tømmer kamera og mobil, og fremkaller bilder... :)

Vedlegg

• 1431936572813.jpg
    1431936572813.jpg
    74,4 KB · Visninger: 62
2decc6625ce6325f1bf68d9fb292f4ec

Holder på med lua te frøkna som må være ferdig på onsdag :P

Betyr det at den er innvilget?:p får opp samme beskjeden på min søknad men det står jo ingenting der;p
hvis det står den er behandlet så er søknaden innvilget ja;) så kan du sjekke "dine utbetalinger" også. Jeg ringte, og damen sa pengene var på vei:D Hurraa

hvis det står den er behandlet så er søknaden innvilget ja;) så kan du sjekke "dine utbetalinger" også. Jeg ringte, og damen sa pengene var på vei:D Hurraa

Så bra! Syns de kunne skrevet det for oss som må ha inn ting med teskje:p hos meg står det ingenting på "dine utbetalinger" men får uansett pengene utbetalt gjennom arb.giver som vanlig lønn siden jeg jobber i det offentlige:)

Så bra! Syns de kunne skrevet det for oss som må ha inn ting med teskje:p hos meg står det ingenting på "dine utbetalinger" men får uansett pengene utbetalt gjennom arb.giver som vanlig lønn siden jeg jobber i det offentlige:)
ja det er ikke lett å skjønne det der:p Jeg er glad behandlingstiden er over, for det har vært 4 lange uker:rolleyes: men gud så godt det er å ha det ute av verden:D

Pleier syke pusekatten min :’(

Vedlegg

• 1431961659196.jpg
    1431961659196.jpg
    53,5 KB · Visninger: 72
Han har fått en stor byll, infeksjon med feber etter nabokattensbitt :-(
Æsj det er noe dritt!! :( katten min får bank hele tida og får disse ekle byllene, man merker de jo ikke før de har blitt store og det tyter ut med gugge :o Sist greide vi heldigvis å bli kvitt det uten antibiotika. God bedring til pusen din!!

Æsj det er noe dritt!! :( katten min får bank hele tida og får disse ekle byllene, man merker de jo ikke før de har blitt store og det tyter ut med gugge :o Sist greide vi heldigvis å bli kvitt det uten antibiotika. God bedring til pusen din!!

Første gang han har fått byll, han hadde ikke sår (d var grodd) så dyrlegen måtte lage et snitt på ca 1cm for å få ut gugga...

Ser hells kitchen ^^ImageUploadedByBV Forum1432026641.559916.jpg

ImageUploadedByBV Forum1432033207.063816.jpg
Ser Gilmore Girls og venter på at størstegull skal komme hjem fra skolen.. Og at kjæresten skal komme hjem fra jobb. Lange dager å gå hjemme kjenner jeg :p

Ser på Grey's Anatomy... Igjen :D

Vedlegg

• 1432289659548.jpg
    1432289659548.jpg
    43,4 KB · Visninger: 58
Back
Topp