Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 117896
Når man våkner opp til dette
NAV dere er jævelig trege, da slapp dere å få en sur telefon fra meg
hvis det står den er behandlet så er søknaden innvilget ja så kan du sjekke "dine utbetalinger" også. Jeg ringte, og damen sa pengene var på vei HurraaBetyr det at den er innvilget? får opp samme beskjeden på min søknad men det står jo ingenting der;p
hvis det står den er behandlet så er søknaden innvilget ja så kan du sjekke "dine utbetalinger" også. Jeg ringte, og damen sa pengene var på vei Hurraa
ja det er ikke lett å skjønne det der Jeg er glad behandlingstiden er over, for det har vært 4 lange uker men gud så godt det er å ha det ute av verdenSå bra! Syns de kunne skrevet det for oss som må ha inn ting med teskje hos meg står det ingenting på "dine utbetalinger" men får uansett pengene utbetalt gjennom arb.giver som vanlig lønn siden jeg jobber i det offentlige
Pleier syke pusekatten min :’(
Han har fått en stor byll, infeksjon med feber etter nabokattensbitt :-(Hva har skjedd med pusekatten?
Æsj det er noe dritt!! katten min får bank hele tida og får disse ekle byllene, man merker de jo ikke før de har blitt store og det tyter ut med gugge Sist greide vi heldigvis å bli kvitt det uten antibiotika. God bedring til pusen din!!Han har fått en stor byll, infeksjon med feber etter nabokattensbitt :-(
Æsj det er noe dritt!! katten min får bank hele tida og får disse ekle byllene, man merker de jo ikke før de har blitt store og det tyter ut med gugge Sist greide vi heldigvis å bli kvitt det uten antibiotika. God bedring til pusen din!!
Offda god bedring til pusekattenHan har fått en stor byll, infeksjon med feber etter nabokattensbitt :-(