Pandora88
Flørter med forumet
Mm, kesam bringebær høres super digg ut..
Men Står på sidene til tine at kesam bringebær bare selges i Coop butikker..
Ja, høres ganske digg ut! Takk for tipset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm, kesam bringebær høres super digg ut..
Men Står på sidene til tine at kesam bringebær bare selges i Coop butikker..
Koser meg med dette og Grey's Anatomy
Kesam er så godt, men jeg får så halsbrann av det...
Det er knallgodt!
Liker det bedre nå når jeg er gravid enn før
Uff, leit med halsbrann av sånne gode ting
Ja det er skikkelig dritt, får halsbrann av omtrent alt av meieriprodukter har jeg oppdaget. Og siden vi ikke bruker noe melk i kosten så får jeg i meg alt for lite meieriprodukter nå...
Ååå, så dumt da
Ja men tenkte å prøve meg på smoothie med yoghurt igjen og se om jeg får det ned. Så får jeg tygge gaviscon til den store gullmedalje etterpå haha
Smoothie er jo sååå nam!
Gaviscon har jeg aldri prøvd...enda ikke hatt bruk for det heldigvis
Det er kjempe godt men har bare hatt uten melkeprodukter de siste ukene
Funker jo fint det og da
Vis vedlegget 119548
Skriver oppgave i pedagogikk. Zzzzzzz. Skal leveres i morgen, og jeg har enda ikke begynt å forberede meg til muntlig eksamen som er kl 13.30 i morgen ettermiddag
Lykke til da
Takk for det! Foreløpig er strategien min at det sikkert er noen som kan enda mindre enn meg, sånn at de lar meg stå selv om jeg er dårlig forberedt................
Vis vedlegget 119548
Skriver oppgave i pedagogikk. Zzzzzzz. Skal leveres i morgen, og jeg har enda ikke begynt å forberede meg til muntlig eksamen som er kl 13.30 i morgen ettermiddag
Jada men tenkte for å få i meg melkeprodukter, må jo putte det en plass siden jeg ikke liker melk og jeg ikke får i meg Kesam, yoghurt og cottage cheese lenger og da er det ikke noe mer med melk annet enn en klatt rømme i ny og ne liksom
Såpass
Ost da? Er vel litt melk i det og, om så bare litt.
Jeg spiser bare ost om den er smelta eller gjemt under kjøttpålegg da jeg ikke er glad i det
Hehe, da så
Ikke lett å få i seg melkeprodukter da, nei