Hva gjør du akkurat NÅ?

Gruer meg til tidligvakt i morgen.. Bekkenet er helt umulig om dagen :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har jeg kommet meg i seng. Hører ei mygg men ser den ikke. Opp tidlig i morgen. ( 5 ish ) mamma og pappa skal hente ene katta vår for å dra til dyrlegen for serilisering. Har ikke sjangs å komme meg avgårde selv pga jobb. Så de får en tre timers kjøretur hver vei.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Pakker barnehagebagen etter 5 uker ferie for junior... Sikkert noe som blir glemt:)

Jeg og samboeren har akkurat våknet og ligger i senga å trykker på hver vår telefon. Prøver å finne morsomme bilder og videoer å vise til hverandre. Er så koselig :D

Hm....har hjemmekontor så da lager jeg cewe fotobok over alt som har skjedd mens guttungen var 3 år..... :)

Har akkurat gjort mitt første bussbytte på mange år med busskrekk :o

*JUBEL*

<3 29.12.14 <3

Ligger å venter på at hele svigerfamilien skal komme å overta hjemmet mitt resten av dagen!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ligger på sofaen og registrerer kynnere . For å se hvor hyppig de kommer.

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Oi da ! Har du regelmessige kynnere?

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ligger rett ut på sofaen etter tur med bikkja og samboeren :) Snart jobb som jeg overhodet ikke er klar for :( Kjedelig å dra på jobb når mannen har ferie :P

Sent from my iPhone using BV Forum

sitter ved kjøkkenøya å nyter en kopp te og prøver å utsette lengst mulig å gå ut å støvsuge bilen :D

Akkurat nå sitter jeg på SFO der datteren min skal gå. Har gjemt meg unna i en krok med en kopp kaffe :)

Ligger på sofaen å nyter stillheten etter en hektisk dag... Deilig!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ligger i senga og ser på 24. Strømmen har akkurat kommer tilbake etter nesten 3,5t!!! Ble dårlig med bobler når guttungen skulle bade i kveld:)

Sitter og slapper av etter en lang dag i dyreparken. Vi har malt litt på verandaen og nå er gubben ute og jogger.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ligger på sofaen å spiser eple med vaniljekesam og kanel mens jeg ser på 101 dalmatinere :p

28.12.14 <3

Back
Topp