Hva gjør du akkurat NÅ?

Ligger i sengen min på "pikerommet". Er på besøk hos pappa, og har ikke sovet i denne sengen på er par år! Gleder meg, for den er fantastisk. Det er dette som er rommet og sengen min, her sover jeg alltid best ❤️ god natt! Hihi

✌️

Nettopp spist frokost med minsten :) Nå koser jeg meg med radio, te og nettaviser :p
Og gleder meg til jentungen kommer hjem ifrå hyttetur i dag!!

Prøver å bråsove litt før legetimen min, gjeeesp :p

<3 29.12.14 <3

Ser på forelesning i fysikk. Eksamen 11. og 13. august. Blæ
Kjedelig

Slapper av på sofaen med noen episoder av once upon a time. Har spist meg for mett på pulled pork burger som samboeren laget til middag før han dro på jobb.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sitter å ser på 1 åringen som klatrer og ikkje vil høre etter :P

Sent from my iPad using BV Forum

Sitter og venter på middag :) pepperbiff og bakt potet :)
Er på besøk hos pappa :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ligger i senga å er så furten for at jeg for ørtene gang legger meg alene for gubben er hekta på dataspill nå fortida :( lyst å stappe den dataen i en kanon å skyte den pokker så langt vekk!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Koser meg i sofaen med gubben, herlig å ha han hjemme igjen ❤️

<3 29.12.14 <3

Prøver å sove, men ikke enkelt når det er festival i sentrum :( de må være døv de som er der! Når jeg hører all tekst så tydelig opp til meg. Bor 15 - 20 min rask gange derfra .

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

sitter i godstolen i stua, og venter på jon blund. Gidder ikke ligge å vri meg i sengen :)

Har akkurat gitt opp å prøve å sove mer. Så nå ligger jeg bare å hører på at samboeren snorker mens jeg trykker på telefonen :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nå tenker jeg å stå opp. :p Jeg tror kroppen forbereder oss på å våkne hver 2. eller 3. time når vi blir mødre. :p (Do-turer om natten.)

Ligger i hotellsengen etter en alt for god hotellfrokost :D Ble spontan kjærestetur i går :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venter på at foreldrene mine og min bror og dama skal dukke opp :) så skal vi kose oss med deilig middag og brownies til dessert ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Sitter og leter etter energi til å bake traktorkake til barnebursdag i morgen...

Sitter og venter på at pappa skal ordne seg ferdig for vi skal ut å spise på Egon :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har lagt meg i senga mens kjære er flink å gjør husarbeid. Gå turen vår på 5,5 km tok litt knekken på meg :p

Back
Topp